ebso86 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei! eg skal montere noe katoder i bagasjerommet til en kompis for å lyse opp anlegget.. (sub og forsterker). Bilen er en bmw 521i (87 modell) Hvor mange trenger jeg for å få "nok" lys? Kan jeg koble flere invertere på bagasjeromslyset? Vil bruke slike komponenter: Bilinverter http://www.hammar.no/handlesystem/visvarer...ndermenyid=Kald Katode Lys&vis=gruppe Katoder http://www.hammar.no/handlesystem/visvarer...ndermenyid=Kald Katode Lys&vis=gruppe Tåler disse katodene å bli montert i bagasjerommet i en bil? Eller blir de ødelagt bare man er ani de... Mvh. Erik Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Tja, er vel bare å prøve. Men det kan vel tenkest at de blir utsatt for en del mer vibrasjoner enn det de er lagt for. Lenke til kommentar
dikk_dee Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 er vell mer lønnsomt å kjøpe en vanlig inverter enn den til bil å så mekke en ny ledning.. e samme inverteren men med annen ledning.. går en rød og en svart svart er minus og rød er pluss... koster 65kr og den til bil 119.. MYE billigere å kjøpe vanlig da.. da får du 2invertere for prisen av en.. og du trenger MINST 4katoder i ett bagasjerom.. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 er vell mer lønnsomt å kjøpe en vanlig inverter enn den til bil å så mekke en ny ledning.. e samme inverteren men med annen ledning.. går en rød og en svart svart er minus og rød er pluss... koster 65kr og den til bil 119.. MYE billigere å kjøpe vanlig da.. da får du 2invertere for prisen av en.. og du trenger MINST 4katoder i ett bagasjerom.. ikke bruk katoder, de er ganske skjøre Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 ikke bruk katoder, de er ganske skjøre Hvor skjøre? Skal det absolutt ingenting til før de er ødelagt? Hva om jeg bygger de inn i et "plexi-bur"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå