Jonah Hex Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 "Som dere"?? Hehe, jeg har da bare et halvt år mindre enn deg på forumet, og leser interessante tråder nesten hver dag. Men det er ikke så veldig ofte jeg har lyst til å legge inn innlegg. Eller var det ikke meg/oss du siktet til? Og hvorfor skal man ikke starte en ny diskusjon om dette? Så lenge det fortsatt er en varm potet, og moderatorene ikke har laget en poll, ser jeg ingen grunn til å la være å diskutere det? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 <snip>Og hvorfor skal man ikke starte en ny diskusjon om dette? Så lenge det fortsatt er en varm potet, og moderatorene ikke har laget en poll, ser jeg ingen grunn til å la være å diskutere det? Man skal ikke starte en ny diskusjon om dette fordi det er unødvendig å ha alt fra 5 til 500 tråder om samme temaet (selv om det f*en ikke er mulig å unngå)... Bedre å søke litt og finne de gamle trådene heller. :wink: Lenke til kommentar
Folo Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei, ta det litt rolig med Isdas, dere ser vel at han registrerte seg idag, og er vel relativt ukjent med forumet... capyman og rottert: Hva er det dere fyrer over? blir det ikke litt feil da, når det første som kommer til hodet er å se hvor mange poster en har? Det er vel ikke det som er meninga.. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Retningslinjene, punkt 8: " Korte unødvendige innlegg og "telletråder", utelukkende ment for å øke sitt totale antall poster, er uønsket." Stenges på grunnlag av at dette no har vorte ein "telletråd". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg