Gå til innhold

Se hvor mange innlegg du har?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, ta det litt rolig med Isdas, dere ser vel at han registrerte seg idag, og er vel relativt ukjent med forumet...

capyman og rottert: Hva er det dere fyrer over?

feiret 500 innlegg. rottert slengte med leppen.

Lenke til kommentar

Gledesdreper!! så jævlig fjortiss du er!

capyman og rottert: Hva er det dere fyrer over?

feiret 500 innlegg. rottert slengte med leppen.

Hehe, jeg tullet bare. Trudde ikke d fantes folk som kan irritere seg over noe sånt. Hvem er fjortiss sa du? La oss stoppe denne tåpelige diskusjonen. Det hører ikke hjemme i dette forumet i det hele tatt

Lenke til kommentar

Ja, Kjetil Lura har EXTREMT mange poster!

Ecthelion er vel heller ikke no små-poster... :)

det er faktisk 161 brukere med over 1000 innlegg... Noen sa for noen dager siden at det bare var kanskje en 50-60 brukere med over 1000 posts.... :shrug:

hmmm, akkurat NÅ har; Sargent Fire, intel_guru, og Ola Pek akkurat 1000 innlegg... :woot:

Lenke til kommentar
se på meg! se på meg!! WOOOOHOOOOO!!!! *gratulerer meg selv*

Ugh!

Virker som mange på forumet bare skriver for å øke innleggene sine..

det blir for dumt å bare skrive for å få flest.

Dette gjelder ikke bare denne diskusjonen, men MANGE andre også.

Veldig mange som bare skriver for å skrive, uansett om man kan noe om det eller ikke.

Jeg stemmer for å fjerne den teite counter´n :woot:

Lenke til kommentar

Håper ikke denne interessen for poster er med på å drive antallet verdiløse innlegg ytterligere i været. Det bør ikke være et mål i seg å få flest mulig poster. Har sett nok "lol" og smileys her på forumet, og styrer derfor unna tråder startet av enkelte personer, av erfaring består de utelukkende av rubbish. Hold hw.no "rent".

Og jeg er enig med forrige poster!!

Lenke til kommentar

Og jeg er enig angående dette med å fjerne counteren, men dette har blitt tatt opp i såpass mange andre tråder at jeg mener det er unødvendig og skape en ny diskusjon angående temaet her.

Personlig mener jeg moderatorene burde satt opp en vote angående dette og hørt på flertallet..

Lenke til kommentar

Når jeg lå på samme postantall som dere, var jeg akkurat som dere. Jeg satt på forumet hele jula, påska, alle ferier og helger for å få opp postantallet. Det angrer jeg på nå. Nå er jeg ikke helt sikkert på hvor mange poster jeg har, men kan det være rundt 4k et sted? Det er ingen vits i å bry seg om postantall altså, du gidder ikke tenke over det etter hvert. Mitt råd bare ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...