Isdas Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei. Jeg har et lite spm til crewet i hardware.no... Kan du se hvor mange innlegg du har lagt inn i forumet? Hilsen Isdas Lenke til kommentar
rottert Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Ta en titt på margen til venstre da 8) Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 se på meg! se på meg!! WOOOOHOOOOO!!!! *gratulerer meg selv* Lenke til kommentar
rottert Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 se på meg! se på meg!! WOOOOHOOOOO!!!! *gratulerer meg selv* Nesten så fantastisk at du må holde kjeft på dette forumet for resten av livet ditt. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hohoi! Slemme mannen. Isdas: Hvis du klikker på 'Profil' under posten din, kan du til og med se hvilke poster du har skrevet på forumet. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvordan sjekker du hvem som har flest posts... Jeg ser LarsC er ganske høyt oppe... Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 se på meg! se på meg!! WOOOOHOOOOO!!!! *gratulerer meg selv* Nesten så fantastisk at du må holde kjeft på dette forumet for resten av livet ditt. Gledesdreper!! så jævlig fjortiss du er! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvordan sjekker du hvem som har flest posts... Jeg ser LarsC er ganske høyt oppe... Medlemsliste - Velg rangering etter antall poster. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei, ta det litt rolig med Isdas, dere ser vel at han registrerte seg idag, og er vel relativt ukjent med forumet... capyman og rottert: Hva er det dere fyrer over? Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei, ta det litt rolig med Isdas, dere ser vel at han registrerte seg idag, og er vel relativt ukjent med forumet... capyman og rottert: Hva er det dere fyrer over? feiret 500 innlegg. rottert slengte med leppen. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Gledesdreper!! så jævlig fjortiss du er! capyman og rottert: Hva er det dere fyrer over? feiret 500 innlegg. rottert slengte med leppen. Hehe, jeg tullet bare. Trudde ikke d fantes folk som kan irritere seg over noe sånt. Hvem er fjortiss sa du? La oss stoppe denne tåpelige diskusjonen. Det hører ikke hjemme i dette forumet i det hele tatt Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jupp, LarC er som nr. 4, men ligger over 2k posts bak Kjetil Lura... Vil ikke komme over 400posts selv så fra nå av editerer jeg bare gamle posts.. 8) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Ja, Kjetil Lura har EXTREMT mange poster! Ecthelion er vel heller ikke no små-poster... det er faktisk 161 brukere med over 1000 innlegg... Noen sa for noen dager siden at det bare var kanskje en 50-60 brukere med over 1000 posts.... hmmm, akkurat NÅ har; Sargent Fire, intel_guru, og Ola Pek akkurat 1000 innlegg... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Aner ikke hvem som har registret seg på nytt her...er sikkert en jobb for moderatorene... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jupp, LarC er som nr. 4, men ligger over 2k posts bak Kjetil Lura... Det er vel nærmere 3,5k. Ikke at det bryr meg, det har det heller aldri gjort. Og du har glemt en 's'. Lenke til kommentar
Jallaman Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 se på meg! se på meg!! WOOOOHOOOOO!!!! *gratulerer meg selv* Ugh! Virker som mange på forumet bare skriver for å øke innleggene sine.. det blir for dumt å bare skrive for å få flest. Dette gjelder ikke bare denne diskusjonen, men MANGE andre også. Veldig mange som bare skriver for å skrive, uansett om man kan noe om det eller ikke. Jeg stemmer for å fjerne den teite counter´n Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Håper ikke denne interessen for poster er med på å drive antallet verdiløse innlegg ytterligere i været. Det bør ikke være et mål i seg å få flest mulig poster. Har sett nok "lol" og smileys her på forumet, og styrer derfor unna tråder startet av enkelte personer, av erfaring består de utelukkende av rubbish. Hold hw.no "rent". Og jeg er enig med forrige poster!! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Og jeg er enig angående dette med å fjerne counteren, men dette har blitt tatt opp i såpass mange andre tråder at jeg mener det er unødvendig og skape en ny diskusjon angående temaet her. Personlig mener jeg moderatorene burde satt opp en vote angående dette og hørt på flertallet.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Når jeg lå på samme postantall som dere, var jeg akkurat som dere. Jeg satt på forumet hele jula, påska, alle ferier og helger for å få opp postantallet. Det angrer jeg på nå. Nå er jeg ikke helt sikkert på hvor mange poster jeg har, men kan det være rundt 4k et sted? Det er ingen vits i å bry seg om postantall altså, du gidder ikke tenke over det etter hvert. Mitt råd bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg