jan eric Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Har planer om å kjøpe meg digitalkamera i nærmeste fremtid. Har sett litt på Sony Mavica MVC-CD500. Noen som har erfaringer eller tanker om kamera med cd som lagringsmedie?? Eller burde jeg velge ett annet kamera, i så tilfelle hvilket?? Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Du må huske at det ikke er 80min cder du kan bruke... Jeg tror de 8cm cdene tar ca 156MB (dvs 7-8 TIFF bilder), og det er i grunn veldig lite... Sony Cybershot DSC-V1 eller ihvertfall Canon G3 (litt mer prisgunstig nå som G5 kom) vil i grunn kunne være bedre; de har alle blitz-sko f.eks. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Disse kameraene er ganske store. Vil også anta at lagring bråker litt ettersom en miniCD spinner rundt. Personlig har jeg aldri prøvd slike løsninger. MLW Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Har planer om å kjøpe meg digitalkamera i nærmeste fremtid.Har sett litt på Sony Mavica MVC-CD500. Noen som har erfaringer eller tanker om kamera med cd som lagringsmedie?? Eller burde jeg velge ett annet kamera, i så tilfelle hvilket?? Prøvde et ordentlig søppelkamera, tror det var Sony Mavica-ettellerannet, en gang som skrev bildene rett til en 3,5". Hvis man synes enkelte digitalkameraer er treige er det bare å teste dette. Alt annet er sinnsykt i forhold. Men dette sporet vel strengt tatt litt av... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå