Dr. Mobius Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Da går du glipp av et herlig spill! Ditt tap ikke tap sånn jeg ser det:) min oppfatning av bulletstorm var ble dårlig, på mange måter en clone av fallout, borderlands, metro 2033 vil jeg si. Jeg tror vi har spilt forskjellige spill. Jeg ser ikke snurten av likheter mellom Bulletstorm, Fallout, Borderlands og Metro 2033... Kan du peke ut likhetene for meg, vær så snill? Endret 3. mars 2011 av Ordinary guy Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Spilte du kun igjennom Act 1 - Chapter 1? Isåfall har du, så vidt jeg husker, enda ikke rukket å oppleve selve kjernen til Bulletstorm. At man ikke skal dø (selv på very hard) er poenget, man skal ha tid til å tenke "hva er den morsomste måten jeg kan drepe han som henger i lufta?" før du blir skutt i fillebiter av kompisen hans. Det er nettopp dette som er så gøy: du har hundrevis av forskjellige måter du kan drepe en eller flere fiender på. Uansett, må bare si at dette spillet er fantastisk. Når man er vandt til den kjedelige, lineære drapskverna som er omtrent alle "realistiske" FPS-spill er dette et friskt pust. Det jeg derimot mener var skuffende var at det rett og slett var en port fra konsollversjonen. En godt laget port, men fortsatt bare en port. Jeg foretrekker selv spill som er laget for PC, og deretter portet til konsoller. Endret 9. mars 2011 av Cellon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå