@b Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvordan kan jeg kjøre php-script direkte på pc'en uten å være koplet til internett? Helst i exploreren. Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Sett opp en lokal webserver (f.eks Apache eller IIS), og last ned PHP windows installeren fra www.php.net Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 søk på og legg inn php trial. Det inneholder Apache, PHP og MySQl, samtlige for windows. Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Vel, det var vel PHP Triad du siktet til? http://sourceforge.net/projects/phptriad Lenke til kommentar
Paull Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Såvidt jeg husker, så trenger man ikke webserver for å kjøre PHP-script. Skal være med en php.exe (eller binary for *NIX) som man kan kjøre script med i commandline. Funker for å teste at logikken er i orden, men skal outputet vises i en browser f.eks, så er en lokal webserver absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Noen burde lage en sticky, med link til www.foxserv.net Lenke til kommentar
yNx Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 ...Det er heller ikke så vanskelig å installere apache og php selv. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hvordan kan jeg kjøre php-script direkte på pc'en uten å være koplet til internett? RTFM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå