V. Haugen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Med One Call-forsikring kan du miste mobilen din i bakken – så lenge den ikke lander i en sølepytt. Les mer Lenke til kommentar
Tore Fjelldal Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Interessant at One Call sin forsikring sier at ytre påvirkning inkluderer å miste telefonen med uhell, mens NetCom sier det ikke er ytre påvirkning, og dermed ikke utløser rett til erstatning/reparasjon. Jus'en tyder på at One Call har rett, ytre påvirkning inkluderer simpel uaktsomhet. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Dette ble sagt i artikkelen: Men i likhet med mobilforsikringene fra Netcom og Telenor, dekker heller ikke One Call-forsikringen vann- eller fuktskader, som er blant de vanligste årsakene til at mobiler slutter å virke. Jeg får ikke det helt til å stemme med at det står dette under NetCom Forsikring Medium som jeg bruker på min Galaxy S II: Månedspremie 59,- Dekker telefoner opptil: 5000 kr Dekker: Misbruk av SIM-kort inntil 2000 iPhone Skade Fuktskade Tap og tyveri Eller har jeg missforstått noe her? Endret 30. mars 2012 av Vindicator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg