Gå til innhold

Star Wars: Knights of the old Republic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desverre blir det nok bare på pc og xbox. KOTOR tar i buk mange avanserte teknikker, f,eks en lysteknikk som heter Over.whitening, og også bumb-mapping. Begge er harware spesifike, og som de fleste vet så støtter ikke ps2 disse teknikkene. Sett bortifra dette tror jeg mye av spillet må kuttes ned på igjen pga. tekniske underlegenhet. Men men, kjøp deg en xbox, er jo kjempebillig nå:)

Lenke til kommentar

Bare pc og xbox, utviklerne har sagt at de har lagt så utrolig mye arbeid i xbox versjonen, at de ville fått dårlig samvittighet om de ga det ut for andre konsoller :p

Og etter hvert vil man kunne laste ned modifikasjoner og oppdateringer (Jedi Arena Mod f.eks.) over xbox live, så da får vi et lite glimt i hvor stort mod-miljøet til xbox blir :) Håper det blir stort så noen lager CS2 til half-life 2 på boxen :wink:

bra at tråden lever igen, er ganske så sikker på at dette blir det beste spillet noensinne for alle hardcore rollespillere... gleder meg no sinnsykt :D

Lenke til kommentar
Starwars-spill lagd av Bioware? Me wants! Me very wants!  :D  

Men kjører det på eget RPG-system eller bruker det AD&D?

Passa jo igrunn bra å kjøpe box nå, da...:)

ja, alle bør kjøpe xbox pga KotOR, og det bruker AD%D 3.regelsett, det samme som i neverwinter nights, så det er et hardcore rollespill, bare i star wars universet, hva mer kan man be om? :)

Lenke til kommentar

fyttigrisen, så bra kotor er. akkurat nå er jeg ferdig med den første byen og jedi academy, og spiller bare som snill gutt hele tiden. "neida, bare behold den enorme pengehaugen som belønning din for at jeg reddet livet ditt, du. din takk er bra nok for meg." *svosj, masse light side-poeng*

neste gang jeg spiller, skal jeg græbbe til meg så mye penger og forårsake så mye død og fordervelse jeg bare kan. :)

Lenke til kommentar
fyttigrisen, så bra kotor er. akkurat nå er jeg ferdig med den første byen og jedi academy, og spiller bare som snill gutt hele tiden. "neida, bare behold den enorme pengehaugen som belønning din for at jeg reddet livet ditt, du. din takk er bra nok for meg." *svosj, masse light side-poeng*

neste gang jeg spiller, skal jeg græbbe til meg så mye penger og forårsake så mye død og fordervelse jeg bare kan. :)

Wow, heldig du e :) Importert eller?

Lenke til kommentar

Wow, heldig du e :) Importert eller?

hrmph..... Han har vel oppdaget DC++.....

8)

Lenke til kommentar

Har spilt det en stund jeg også :D

Mye morsommere å være slem og bruke Dominate Mind. Når man snakker med folk kommer det ofte opp et ekstra alternativ, Force Persuation.

Sånn som når man snakker med sivile

"[Force Persuation] You want to give me some money"

"Hmm.. i guess I got some spare credits I want to give to you"

noe i den duren =)

Lenke til kommentar

jaja, jøss... er helt enig med deg der, er litt sinna på de som brifa med at de hadde fått Frozen Throne før det kom ut her til lands - de klarer jo ikke å skipe det fra statene på to dager ferdig tolla og sånt, ikke sist jeg sjekka, i alle fall...

jaffal, dette ser ut som noe jeg virkelig kunne tenke meg til boxen, så vidt jeg kan se er dette et av de første ordentlige ROLLESPILLA på boxen i det hele tatt? (joa, har jo morrowind, men kan ikke styre flere folk og sånt der...:p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...