Gå til innhold

Star Wars: Knights of the old Republic

Anbefalte innlegg

SW:KOTR har gått "gold" i USA, og skal være i butikkene i USA/Kanada om en uke. Ukjent når det kommer til Europa.

De skal sikkert lokalisere spillet, oversette manualer osv til språk ingen vil ha dem på så vi får det sikkert om 3-4 måneder.

Øystein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tothegame:

USA: 16. juli

Europa: 26. september

Gleder meg som bare pokker, men det irriterer meg at det alltid tar så fordømt lang tid før spill kommer til Europa... Ikke et av de verste tilfellene det her da, men uansett...

Og du mener vel KoTOR, ikke KOTR ;) (ØysteinT)

Lenke til kommentar
hater franskmenn og tyskere som ikke gidder å lære seg engelsk, og ødelegger for alle andre :evil:

Haha, jeg hater dem ikke, for så nasjonalistiske mennesker er heller sjarmerende. Hehe, neida, men det er artig å tenke på, selv om det er blitt mye, mye bedre.

Oops, off-topic.

Lenke til kommentar
hater franskmenn og tyskere som ikke gidder å lære seg engelsk, og ødelegger for alle andre :evil:

vi fåkke kotor før tidligst sent i august

Like mye dustete nordmenn, svensker og dansker sin skyld. Hvis du ikke har merket det, får vi som ofte manualer på det språket her i landet.

Lenke til kommentar

Like mye dustete nordmenn, svensker og dansker sin skyld. Hvis du ikke har merket det, får vi som ofte manualer på det språket her i landet.

Forskjellen er at vi ikke trenger dem... Men siden utgivelsene uansett blir utsatt i hele europa på grunn av blandt annet tidligere nevnte sauerkraut og baguett- mumsende land kan de jo like gjerne lage dem... Vi har ikke bedt om oversettelser til Norsk...

Og Esperados... Hva med å bare slette innlegget når du feilposter?!

(Endre - markér "slett dette innlegget" - OK)

Lenke til kommentar

men ikke i like stor grad som til franskmenn og tyskere, du har aldri hørt at et spill eller patch har blitt utsatt for å tilfredstille nordmenn.

mest ea games som send ut manualer med det norske språk i siden de er så utrolig kommersielle, bruker sikkert 75% av tiden på manualen, og resten på å finne ut hvordan de kan gi ut spillet fortest mulig.

da er det bra at vi har firma som bio ware som har ventet med KotOR til det blei helt perfekt.

Lenke til kommentar
Dette gleder jeg meg helt sykt til!

ditto :)

har du sett de tre Helt nyeste filmene, det ser så sinnsykt bra ut, hovedperson slåss bl.a. mot 2 sither (med en wookie :woot: ) og går inn i en kantina og prater med masse forskjellige aliens++ :D du kan finne de på theforce.net

har forhåndsbestilt min versjon fra gamesmix, der, om jeg ikke husker feil, sto det at det kommer 298, håper de ikke kødder noe til :roll: egentlig for å vise spillet den respekten det fortjene burde man kjøpt modchip og importert det fra statene :)

og det var nettopp ei side som hadde et intervju om spillet, der de som lager det avslørte at det vil bli downloadable content via xbox live :woot:

føler på meg at det blir en "Grand Jedi vs Sith Arena Battle Mod" ei stund etter spillet er kommet ut. Man kan vel bare styre ën, men det hadde i hvert fall sett utrolig kult ut :D

Lenke til kommentar

Tenk et rollespill i Star Wars verdenen! Kan man ønske seg noe mer? (Viss det blir bra vel å merke.) Men siden BoiWare også står bak den glimrende serien fra Forgotten Realms, BG, IWD og NN, så tror jeg at man kan forvente MYE bra!

Jippi!!!!! :woot:

Lenke til kommentar
Begynner å bli grundig lei av localizinga nå altså...

Løsning: bestille fra england!

Dem får det da ikke noe tidligere dem...?

nope. eneste løsningen er vel å skaffe seg modchip og importere det.

faktisk er datoen 19 september på amazon.co.uk :cry:

og 18 juli på amazon.com :-?

"misliker" fortsatt de som ikke gidder å lære seg engelsk :p

dette spillet kommer til å bli et orgasme i år :roll:

http://images-eu.amazon.com/images/P/B0000...02.LZZZZZZZ.jpg se hvor kul esken er, alt er så 100% perfekt :D

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan spillet kommer til å fungere?

Jeg har sett noen videoer hvor de løper rundt med lightsaber og sloss, men blir det sånn action greier at man løper fram og trykker hver gang man må slå?

(sånn som Phantom Menace, Obi-Won, bare med rpg stil, lvl/items osv. )

Eller blir sånn som BG, du velger ut en du skal angripe, så gjøre den det utifra stats. bare tredjeperson.

Jeg håper på det siste. Ettersom jeg syns det er mer rollespill aktig, hvor det ikke skal gå på hvor mye aim du har med kontrolleren om hvor bra du treffer med pistolen.

Er selfølgelig lettere å få til den siste typen på pc, når man har musepeker, men burde ikke være umulig på konsoll, bare velge på en annen måte

:smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...