Dr3as Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Noen som har fått dette til å fungere bra? jeg fikk det halveis til men når jeg lukket phone setting programmet og ble disconnected sleit den med å koble seg på igjen.. litt usikker på hva dette kan være, siste drivere av usb-bluetooth adapteren. Litt mere info, programvaren til bluetooth-usbadapteren får full kontakt med telefonen. Kan sende over filer etc, MEN.. Programvaren til SonyEricsson fungerer null niks lenger, vurderer å starte på nytt på den bærbare.. vil bare ha en bruksanvisning av noen som har fått til dette. noen vær så snill hjelp? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 jeg har eMagic adapteren. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 nå har jeg fått til å få det meste til å fungere uten sony ericsson programvaren, men er jo mye freeware som baserer seg på den men fil overføring av themes spill lyder bilder etc ser da ut til å fungere, får ikke sendt spill vekk fra telefonen da. men er fortsatt veldig hyppen på å få det andre til å fungere. noen steder der det finnes kule themes enn myt610.com ? og ringelyder.. som er litt up2date Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå