@b Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg kjøpte nylig en ny cd-brenner, og da jeg skulle montere den i pc'en, dro jeg ut den gamle brenneren, og prøvde å sette inn den nye. Men der oppdaget jeg noe snodig; den nye brenneren var ca 1 mm for bred til å få plass i 5¼" brønnen. Er det ikke standard mål på disse? Hva kan jeg eventuelt gjøre? (Jeg kjøpte den for ca 3 uker siden) Den nye cd-brenneren er en Philips PCRW4816K/20 (hastighet 48x16x48). Lenke til kommentar
Mio Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei! Det skal være standard mål på brennere, så denne skal jo passe Av og til kan det være litt vanskelig og "presse" den på plass. Lenke til kommentar
@b Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Presse den på plass? Det var veldig trangt, men skal jeg prøve å presse den på plass, bryter jeg garantimerke på siden (må brytes for å åpne brenneren). Lenke til kommentar
thorel Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 hørtes MEGET rart ut, ja. De fleste størrelser på hardware er jo i en standard størrelse. Hadde jo vært kjipt om Plextor'en kun passa i AOPEN kabisser for eksempel Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Dette hørtes merkelig ut. Du er vel sikker på at det ikke er noe skinner eller noe slikt du må ta ut? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg for min del pleier å bruke makt. Da ordner det seg alltid. Det kan også lønne seg å "lirke" brennern på plass. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Har testet den samme brenneren på 2 forskjellige kabinetter og det gikk helt fint. Sikker på at det ikke er en bulk eller noe lignende som hindrer brenneren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå