Papirpose Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Jeg skal sette inn neonlys i kabinettet. For øyeblikket har jeg 250W PSU. Hvordan vil dette gå? (med en p3 933mhz, tre disker (gamle, ingen av dem mer enn 5400rpm iallfall), minst èn kabinettvifte, cdrom, scsikort, skjermkort (muligens med vifte) og lydkort? Lenke til kommentar
alos Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Det er jo bare å prøve da, du merker at maskinen reebooter nå og da hvis den ikke får nok watt, men maskina tar ingen skade av det. Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Hvis den rebooter så vet du at den er for liten... :smile: Hvis den gjør det så finner du sikkert et gammelt psu som du kobler til det andre, veldig enkelt istedet for å punge ut en hel masse penger for ny psu :smile: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 Ok :smile: Er ny på dette med casemodding serru (mest fordi jeg hittil har måttet levd med pakke-pc'er som har altfor små kabinetter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå