Cronius Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Har installert apt-get til Suse (takk bergetun2!) og syntes det funker ganske bra. Men opera er den ikke glad i Hvis du installerer opera (shared eller static) klager den over libXm.so.2 som den ikke finner. På opera sin hjemmeside står det at den kun behøver denne filen til netscape plugins, så man kan fint bruke opera uten den. Det står også at man finner denne filen i openmotif. Men: Filen kommer ikke med openmotif (heh) og hvis man prøver å installere noe annet så lenge opera er installert klager apt-get på dependencies og nekter å installere... Noen som vet hvordan man fikser dette? Jeg vil ha opera! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Du søker på libxm.so på google. Funket fint for meg Lenke til kommentar
baquero Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Når en først er inne på SuSE (gidder ikke lage ny tråd...): Er det umulig å få tak i ISOer av denne distro'en? Baq - overbevist om at SuSE er bra. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Når en først er inne på SuSE (gidder ikke lage ny tråd...): Er det umulig å få tak i ISOer av denne distro'en? Baq - overbevist om at SuSE er bra. Man får ikke ISO-er til SuSE. Du må kjøre FTP-install, men Marcel har skrevet en diger guide på det, bruk den Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Du søker på libxm.so på google. Funket fint for meg Takker for raskt svar! Jeg fant ikke den direkte fila, men av en eller annen mystisk årsak fungerte en tidligere versjon av openmotif: openmotif-2.1.30-8.i386.rpm Jaja, så lenge det funker Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Veldig rart at ikke apt skulle fixe dette selv. Men APT for SuSE er ganske ferskt saa vi kan vel ikke forvente saa alt formye av det enda. Det er iallefall greit aa ha alternativet visst det er noen pakker man mangler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå