Gå til innhold

ny mus

Anbefalte innlegg

har en intelli optical 1.1 som jeg er veldig fornøyd med, men de 4 svarte firkantene er slitt bort så jeg skal kjøpe ny.

intelli 1.1 eller mx500? burde være lett og presis ( til spilling ) har func musmatte og med 1.1 trenger man ikke mouse skatez gjør man det med mx500 ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anbefaler ny 1.1 :woot: bruker den selv pga at den er så utrolig lett og enkel å løfte.

btw, dpi'en på intelli-musene er vel 400 (?)

Kjøper heller explorer 3.0 da :p. HUSK å kjøpe den med icemat. koster ingenting forsjell fra retail utgaven, gav 460 for explorer 3 og icemat black.

Lenke til kommentar
Anbefaler ny 1.1 :woot: bruker den selv pga at den er så utrolig lett og enkel å løfte.

Kjøper heller explorer 3.0 da :p. HUSK å kjøpe den med icemat. koster ingenting forsjell fra retail utgaven, gav 460 for explorer 3 og icemat black.

Enig. Matta er ganske bra også! Musa er herlig nøyaktig. Lik vekt som 1.1 eller mulig litt lettere. Den har aldri tatt feil av noe når jeg bruker den iallfall. Og den tar flere bilder av underlaget enn MX serien gjør. IE kan lese 32" i sekundet. Dette betyr at om du f.eks. har sens satt til 1 i CS, kan veive ganske fort att og frem for å skyte FI.

Kjøp uansett trådmus. Trådløs har ikke sjanse å holde følge med nøyaktigheten til trådmusene.

-Chief-

Lenke til kommentar

Enig. Matta er ganske bra også! Musa er herlig nøyaktig. Lik vekt som 1.1 eller mulig litt lettere. Den har aldri tatt feil av noe når jeg bruker den iallfall. Og den tar flere bilder av underlaget enn MX serien gjør. IE kan lese 32" i sekundet. Dette betyr at om du f.eks. har sens satt til 1 i CS, kan veive ganske fort att og frem for å skyte FI.

-Chief-

Mulig intelli-musene er like lette, men pga 1.1 sin design, så er den definitivt mye lettere å løfte.

1.1:

____

|___|

3:

____

|___

Kanskje jeg har for små hender, men jeg har faktisk vanskeligheter med å løfte 3'ern. Får ikke skikkelig grep på høyresiden av musa.

PS: Fine tegninger, ikke sant? :wink:

Lenke til kommentar

Hvorfor er d ingen som tenker på Boomsalang...den ruler jo gata.

Jeg fikk en sån i dag, og er veldig fornøyd med den...desuten er den mye mere nøyaktig enn intelli 3.0, (har den oxo jeg,sammen med icemat)

Jeg lurer bare på hvorfor ingen har nevnt den en gang!!!!!

PS kulemuser ruler (ruller) :woot:

It rox the joint in Counter-strike

Lenke til kommentar

heh...jeg tror faktisk jeg fikk litt lyst til å kjøpe en Intelli Explorer 3 m/icemat black...sitter her med en tung Trekker mus m kule, og en biltema musematte *ler* :lol:...klarer fint å spilel jeg...men enda bedre reaksjon + lettere mus er ikke å forakte ;)

Lenke til kommentar
kulemus blir skitne -> krever rengjøring -> blir fortere slitt -> ikke like nøyaktig lenger -> ny mus

Og jeg liker heller ikke formen på boomslang, får vondt i hånda etter en stund.

ikke like nøyaktig?!?!?!?!?

Eller er det bare at du ikke har testet den?

for etter det jeg vet er Boomslang ca 2.5 ganger mere nøyaktig enn intelli 3.0, og hvis du tester Boomslang er det første du merker, den utrolige nøyaktigheten (da sikter jeg inn til dpi og egne erfaringer)

også har Terratec lagt inn en smart løsning for å hindre nesten allt rusk i å komme inn...(men hvem er det som kjører musen oppi drit og støv uansett, det er ikke så veldig lurt...)

Også det med at den slites mye raskere hva kommer det av???

er det kulen som blir slitt ned og blir mindere??!?!?!!? (lol)

jeg har hatt en gammel IBM mus i 5 år og har ikke hatt problemer med slitasje (og den er akktivft brukt)

Lenke til kommentar

Hvorfor maser så mange om at musen skal være lett og løfte? Hvor ofte løfter man musen hit og dit? Når man bruker musen synes jeg det er mye bedre at den er tung. Man får mye bedre og kontrolerte bevegelser, og dessuten bedre trening :lol: En lett mus synes jeg er ekkel og bruke fordi man får altfor raske og ukontrolerte bevegelser.

Go MX500/MX700! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...