djgudleif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ofte når jeg spiller noe eller ser film så får jeg en følelse av at jeg kaster bort tid. Så jeg pauser filmen eller quitter spillet. Deretter prøver jeg å finne på noe mer kreativt som f.eks å lage et eller annet. Blah, og så finner jeg ikke helt ut hva jeg skal gjøre, så jeg blir bare sittende å browse nettet og bruke masse tid på ingenting. Noen som gjør noe lignende? Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har noe lignende, men ikke helt likt. For meg er det slik at jeg plutselig blir lei av all form for underholdning. Enten det er spill, film, TV eller noe annet. Jeg ender opp med å surfe på internett, og gjerne starte på noen prosjekter som jeg aldri kommer i havn på. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ofte når jeg spiller noe eller ser film så får jeg en følelse av at jeg kaster bort tid. Så jeg pauser filmen eller quitter spillet. Deretter prøver jeg å finne på noe mer kreativt som f.eks å lage et eller annet. Blah, og så finner jeg ikke helt ut hva jeg skal gjøre, så jeg blir bare sittende å browse nettet og bruke masse tid på ingenting. Noen som gjør noe lignende? Som jeg skulle sagt det selv! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Har noe lignende, men ikke helt likt. For meg er det slik at jeg plutselig blir lei av all form for underholdning. Enten det er spill, film, TV eller noe annet. Jeg ender opp med å surfe på internett, og gjerne starte på noen prosjekter som jeg aldri kommer i havn på. Jeg merker også det der egentlig. Er innom nesten alle interessene mine i løpet av den dag. Prosekter overalt. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg er ikke alene!!! *rørt* Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Vi burde starte en støtteforening. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg klarer fint å slappe av og kaste bort en hel dag av og til, men jeg kan ikke gå i lenger tid uten å gjøre noe nyttig. Jeg hater å føle meg ubrukelig. Jeg pleier å ta på meg frivillige oppgaver i huset, skrive en fortelling, gå en lang tur med bikkja, eller lese på fagene mine, selv om jeg ikke trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå