Stoller Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 jeg skulle sende mms iste, men fikk opp feil under sending(vet ikke om det var ordrett, men okey) noen som hvet hvordan man fikser dette? Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 når jeg bestiller logo, så kommer det en melding som det står Bo på...? noen som har en forklaring på dette? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 jeg skulle sende mms iste, men fikk opp feil under sending(vet ikke om det var ordrett, men okey) noen som hvet hvordan man fikser dette? du må kontakte operatøren din for å få aktivert mms på ditt abonnement/kontantkort når jeg bestiller logo, så kommer det en melding som det står Bo på...? noen som har en forklaring på dette? nope. prøv å kontakte den leverandøren du bestilte fra. Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 hvordan får jeg vekk operatørlogoen, som er i veien for bildet jeg har på skjermen? Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Den kan du fjerne f.eks ved å laste ned transparent GIF fra wap.club-siemens.com (velg S55-logoer, du finner den nederst under kategoriene). Lagre GIF'en i Pictures-mappen, åpne den, velg 'Valg' ('Options') og 'set as..' - Logo :smile: Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 egentlig er det jo mye tøffere med sitt eget navn istedet for operatørens navn og ingen bakgrunn 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå