N1ko Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Hei! I maskina i dag står det en gammel Western Digital WD2500JS 250GB harddisk, og jeg begynner å tenke at det kan bli på tide å bytte ut denne. Skal jeg kjøpe ny?? Skal jeg kjøpe ssd?? Skal jeg bruke en av harddiskene jeg har fra før? Jeg har tre harddisker liggende: - En Seagate Barracuda 7200. 10 320GB som stammer fra en LaCie ekstern disk. - En Western Digital Caviar Green "WD10EADS" 1TB som stammer fra en WD ekstern disk. - En Maxtor MaXLine Plus II 250GB som stammer fra en gammel pc. Alle diskene ligger bare å slenger. Regner med at de to første er bedre enn disken jeg har i nå, den tredde er jeg ikke helt sikker på. Det mest aktuelle er jo å bruke WD disken på 1TB, men er denne noe rask/raskere enn den jeg har fra før? Eller burde jeg installere operativ system og kun de spillene jeg bruker oftest på en disk og installere allt annet på en annen disk? Det mest optimale er jo å kjøpe SSD disk, men uansett, hvilken disk burde jeg bruke? Eller burde jeg rett og slett bare kjøpe ny hardisk? Evt. hvilken? Takk for alle svar, specs er i signatur Niko Endret 24. februar 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå