AndersK_ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 http://home.no.net/washup/testest/index.php Hva synes dere? Tips til hva som kan gjøres bedre akksepteres, men jeg tror jeg ikke skal "endre" kraftig på det.. Men bare si det dere føler :wink: Karakterer er bra vetts 1-10 (der 1 er dålig og 10 er best ) Mvh. Anders! Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Er ikke noe expert jeg, men.. 5 kanskje? Litt grått å trist, men ellers er den fin.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg liker ikke underline, jeg liker ikke utropstegn (iaffal ikke i den grad du bruker det) og jeg liker ikke så store fonter (tro det eller ei). Siden var også litt kjedelig og kurant. Men den ser fin ut. Prøv med litt grafikk, eller i det minste litt farger. ) Edit: Karakter ja. 6. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Hvor kan jeg redusere underline da? Mener hvor DU/DERE mener at jeg skal ta det bort.. Anders (ps! jeg stikker på ferie nå, har ikke så bra tid til og svare på denne posten, kommer hjem på mandag neste uke) FINNMARKSVIDDA HERE I COME.. (eneste teknologi som finnes er GPRS) : lol Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Etter min mening overalt, annet enn mouseover, men det er bare min mening, og jeg er.. rar.. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Linker skal ha underline. Det er mest naturlig. Ikke fjern dem. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 hadde ikke tenkt til det heller.. Noen som kan hjelpe meg med og finne en ny onMouseOver farge for nyhetstittelene? Mvh! Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Hvilken? hæ? Jeg spurte åssen farge jeg burde bruke i nyhetstittelen, asså den øverste linjen i nyheten :wink: hehe Men nå skjedde det noe.. Fargen RUNDT logoen ble plutselig ikke svart mer! Hva har skjedd? Plutselig ble det bare sånn.. Har jo de samme CSS settings'ene og class="logo" i linken.. Hva er galt? Hele kilden ligger zippedizip her 195kb Mvh Anders! Lenke til kommentar
designerus Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Anbefaler oransje, men svart er også bra. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Ok! :smile: Noen andre kommentarer til designet? Mvh! (stikker til finmark om 1 time , våknet alt for tidlig i dag ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå