essess Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg kjøpte et Sony DSC-P72 kamera rett før jeg dro på ferie, og etter å ha tatt mange bilder sendte jeg dem til FotoKnudsen for fremkalling. Men etter å ha fått dem tilbake mener kona og en nabo at de har litt grønnskjær. Jeg synes de så noenlunde bra ut. Er dette p.g.a. kameraet eller fremkallingen. Jeg kjøpte det på Elkjøp, så jeg har fortsatt tid til å bytte det inn innen 30-dagers fristen går ut. Bør jeg gjøre det, og heller satse på et Canon Powershot A70? Lenke til kommentar
aliado Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei, essess Kan du post noen bilder her? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Ser bildene bra ut på skjerm? Da er det lite trolig at det er noe galt med kameraet. MLW Lenke til kommentar
essess Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 De ser bra ut på skjermen, og som sagt syntes jeg de var bra. Har nå fått flere til å se på dem for å få deres mening. Ingen av de mente fargene var dårlige, så jeg tror jeg beholder kameraet. I framtida gidder ikke jeg å høre på kona og naboen noe mer! :smile: Ellers takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå