de123456789 Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Er på utkikk etter "trygge" nettsider som har store utvalg i undertøy. Tenker på kjente utenlandske merker som Emporio Armani, Dolce & Gabbana/D&G, Hugo Boss etc. =) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Tror vel ikke det er noen onlinebutikker som har spesialisert seg på det feltet, men kan jeg spørre om hvorfor du må er ute etter undertøy fra akkurat de merkene? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Har selv prøvd D&G og Hugo Boss black label i bokser-varianter. D&G kan du få gratis av meg, men Hugo Boss'en var ok. Begge var bommulsvarianter. Varigheten m.t.p. vask på 60 grader er jeg usikker på, da de alltid blir liggende i bunnen av undertøysskuffen (les: lite brukt). Lange Björn Borg er bedre, etter min mening. Men dette er jo et veldig individuelt tema. Endret 24. februar 2011 av Mr. Lid Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Calvin trunks som gjelder ass, lol Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Skikkelig undertøy. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Tror vel ikke det er noen onlinebutikker som har spesialisert seg på det feltet, men kan jeg spørre om hvorfor du må er ute etter undertøy fra akkurat de merkene? Tenker ikke på onlinebutikker som kun selger undertøy, men som har et greit utvalg. Asos.com f.eks. Og til det andre spørsmålet ditt, så er svaret relativt enkelt. Fordi jeg vil ha disse merkene Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Ser ikke helt hvorfor du er nødt til å ha undertøy fra akkurat de merkene. De er overpriset og strikken er som regel ødelagt av logoer. Er det status du er ute etter ville jeg heller satset på CG. Mer creds å hente der! Men du har jo Dress for less. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Har du noe erfaring med siden? Jeg har forresten 3 Armani-boxere som har holdt seg veldig bra, og er komfortable å ha på. Er heller ikke noe fan av boxere som er like lange som en kort shorts. Endret 25. februar 2011 av dePierre Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Nei, men vet nok til at jeg kan si den er trygg. De har eksistert en god stund og er godt kjent. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Takk for hjelpen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå