Azton Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny skjerm nå, ettersom jeg ikke syntes at min gamle holder mål. Jeg har sett på to skjermer nå, denne som er litt dyrere men den virket jo ganske mye bedre en denne. Noen som har forslag til hvilken jeg skal ta? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Før du bestemmer deg så bør du lese "Web Shop" erfaringene på dette firma. Pris og kvalitet henger spesielt godt sammen når det gjelder monitorer. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Fikk ikke så bra karakterer av de fleste nei :/ .. men noen hadde jo fått et ganske bra intrykk. Har selv bestillt der før, og kan ikke si jeg er misfornøyd. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Du vil ikke se hva firmaet er god for før du får problemer med et produkt. Skjermer/monitorer er det verste PC produktet å bytte. Tenk deg nøye om før du handler. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Det er ikke så ille å bytte skjerm.. Bare du slipper unna de verste butikkene.. Skjermer har dessuten egne service-steder, databutikken sin er Anta-service. De er TREGE, men sender deg en "ny" (den jeg fikk igjen var ikke helt ny) sammen med innsendings-seddel. Da slipper du å være uten skjerm. Om du leser siggen min finner du ut at JEG ville betalt litt til for å kjøpe en skjerm et annet sted enn å være uten skjerm så lenge, men mitt tilfelle var på mange måter veldig spesiellt. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Hmm .. tror jeg går for den dyre skjermen fra databutikken. Gambler på at den fungerer. Har jo den gamle skjermen så jeg slipper jo å være uten skjerm .. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg bestiller selv en Samsung 959NF snart. Har hørt veldig mye positivt om den og ser ikke noen grunn til å bruke mer penger. Bursdagsgave til meg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå