White Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Bestillte en vare klokka 09:00 i dag tidlig. Klokka 12:27 var pakken ferdig plukket/pakket og sendt med posten. Nå ligger den på Stokke og venter. Går alt smertefritt har jeg den vel innen lørdag? Greit nok komplett kan være trege noen ganger, men tenk på ferieavikling osv.. De har nok en del mere ordrer å håndtere enn psdata tror jeg og da kan det gå tregt om det er lite folk på jobb Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvis man har det travelt, ringer og er høflig og spør pent, bumper de deg i køen, også! Bestilte nye videobatteri på mandag, reiser til Kreta i dag , og Komplett plukket og sendte batteriene umiddelbart da jeg ringte og spurte om mulighetene for "særbehandling" denne gangen. Det kaller jeg service! (Kanskje litt synd på den som måtte vente en dag ekstra, men- jeg har batterier) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvis man har det travelt, ringer og er høflig og spør pent, bumper de deg i køen, også! Bestilte nye videobatteri på mandag, reiser til Kreta i dag , og Komplett plukket og sendte batteriene umiddelbart da jeg ringte og spurte om mulighetene for "særbehandling" denne gangen. Det kaller jeg service! (Kanskje litt synd på den som måtte vente en dag ekstra, men- jeg har batterier) å så det var din feil!? jeg skal drepe deg! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 å så det var din feil!? jeg skal drepe deg! Skal du til Kreta du og? Beklager så mye- du kan få min plass i køen neste gang. Har det vanligvis ikke travelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå