Gå til innhold

Bytte fra xbox 360 til PS3 på gamestop

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg lurte på om det er mulig å finne ut hvor mye jeg kan få for de spillene jeg har + konsoll. Her kommer listen:

Xbox 360 Arcade

60 Gb Hardisk til xbox

2 kontroller

xbox spill:

Call of Duty: Black Ops

Call of Duty: Modern Warfare 2

Batman: Arkham Asylum

Forza Motorsport 3

NHL 10 (uåpnet, fortsatt i plastikk)

NHL 09

Tomb Raider Underworld

Naruto: Rise of a Ninja

Gamecube spill (ikke konsoll) :

Metroid Prime

Medal of Honor: Frontline

Starfox Adventures

Tony Hawk's Pro skater 3

Tom Clancy's Splinter Cell

007 Nightfire

Mortal Kombat Deadly Alliance

The Legend of Zelda: The Windwaker

PS2 (ikke konsoll) :

Tony Hawk's Pro skater 3

Baldur's Gate Dark Alliance 2

Så lurer jeg også på om det er mulig å bytte inn PC-spill, som f.eks World of Warcraft, Battlefield osv, for en PS3

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nok ikke gi noe fullstendig svar, men du kan ikke bytte inn PC-spill, dette er i hovedsak pga CD-keys som gjør dem verdiløse når det gjelder videresalg. For GC og PS2-spill tror jeg heller ikke du får særlig mye, et høyst ukvalifisert gjetning vil si ca 5-10 kr per spill.

Lenke til kommentar

hei nå hopper jeg rett inn her men jeg lurer på hvordan man kan starte en diskusjon? jeg er helt ny her så det høres kansje litt dumt ut :whistle:

Rent teknisk? På toppen av hvert forum så er det en knapp som heter "Opprett nytt emne" det er den du leter etter. Kan også være greit å se litt rundt først også om kanskje det du leter etter allerede eksisterer. Det er også lurt å passe på at du starter en ny tråd i riktig (under-)forum.

Lenke til kommentar

hei nå hopper jeg rett inn her men jeg lurer på hvordan man kan starte en diskusjon? jeg er helt ny her så det høres kansje litt dumt ut :whistle:

Rent teknisk? På toppen av hvert forum så er det en knapp som heter "Opprett nytt emne" det er den du leter etter. Kan også være greit å se litt rundt først også om kanskje det du leter etter allerede eksisterer. Det er også lurt å passe på at du starter en ny tråd i riktig (under-)forum.

ok tusen takk! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...