paalekal Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Heisann. Jeg lurte på om det er mulig å finne ut hvor mye jeg kan få for de spillene jeg har + konsoll. Her kommer listen: Xbox 360 Arcade 60 Gb Hardisk til xbox 2 kontroller xbox spill: Call of Duty: Black Ops Call of Duty: Modern Warfare 2 Batman: Arkham Asylum Forza Motorsport 3 NHL 10 (uåpnet, fortsatt i plastikk) NHL 09 Tomb Raider Underworld Naruto: Rise of a Ninja Gamecube spill (ikke konsoll) : Metroid Prime Medal of Honor: Frontline Starfox Adventures Tony Hawk's Pro skater 3 Tom Clancy's Splinter Cell 007 Nightfire Mortal Kombat Deadly Alliance The Legend of Zelda: The Windwaker PS2 (ikke konsoll) : Tony Hawk's Pro skater 3 Baldur's Gate Dark Alliance 2 Så lurer jeg også på om det er mulig å bytte inn PC-spill, som f.eks World of Warcraft, Battlefield osv, for en PS3 Takk på forhånd Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kan nok ikke gi noe fullstendig svar, men du kan ikke bytte inn PC-spill, dette er i hovedsak pga CD-keys som gjør dem verdiløse når det gjelder videresalg. For GC og PS2-spill tror jeg heller ikke du får særlig mye, et høyst ukvalifisert gjetning vil si ca 5-10 kr per spill. Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 hei nå hopper jeg rett inn her men jeg lurer på hvordan man kan starte en diskusjon? jeg er helt ny her så det høres kansje litt dumt ut Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 hei nå hopper jeg rett inn her men jeg lurer på hvordan man kan starte en diskusjon? jeg er helt ny her så det høres kansje litt dumt ut Rent teknisk? På toppen av hvert forum så er det en knapp som heter "Opprett nytt emne" det er den du leter etter. Kan også være greit å se litt rundt først også om kanskje det du leter etter allerede eksisterer. Det er også lurt å passe på at du starter en ny tråd i riktig (under-)forum. Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 hei nå hopper jeg rett inn her men jeg lurer på hvordan man kan starte en diskusjon? jeg er helt ny her så det høres kansje litt dumt ut Rent teknisk? På toppen av hvert forum så er det en knapp som heter "Opprett nytt emne" det er den du leter etter. Kan også være greit å se litt rundt først også om kanskje det du leter etter allerede eksisterer. Det er også lurt å passe på at du starter en ny tråd i riktig (under-)forum. ok tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå