fsx v1.1 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hei jeg bor i norge (trenger egentlig ikke og si det :!: ). Jeg lurte på om man kan bli soldat i USA? jobbe i marinen? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 DU mener Marines eller navy? Tror det faktisk er muligheter for å joine marines selvsagt så er jo valgene dine til hva du skal bli ganske trange så blir jo fort en normal grunt, men du skal ikke se bort ifra at US Marines tar imot utlendinger. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 navy, jobbe på hangarship Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Er det ikke noen programmer hvor man kan få statsborgerskap gjennom militær tjeneste? Leste noe slikt i en avis for lenge siden. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Tror du må ha green card utifra et 5 min søk på google, men tror faktisk ikke du kan jobbe på hangarskip ettersom jeg regner med at det vil kreve sikkerhetsklarering noe utenlandske statsborgere ikke får. (selvsagt fullstendig noe jeg tror og ikek vet angående at du må ha sikkerhetsklarering for å jobbe på hangarskip, men vil jo tro at de har ganske mange hemmeligheter på slike skip) NYTimes har en sak ifra 2009 http://www.nytimes.com/2009/02/15/us/15immig.html?_r=1 Leste litt videre og artikkelen sier at det bare er for innvandrere vis du har green card er du velkommen i militæret, men det beste vil nok være å oppsøke den amerikanske ambassade. Endret 25. februar 2011 av Zimmerh Lenke til kommentar
spikedsheep Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Når jeg så en sånn "livet om bord på et hangarskip"-dokumentar viste det seg at mange av de militære som jobbet der hadde ganske mye ymse på rullebladene sine, og likevel jobbet der. Men USA er jo ganske strenge på det med utlendinger. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Har du tenkt på at du mest sannsynlig må flytte til Statene i utgangspunktet? Ganske stort steg det også, og fullføre utdanning for så å flytte hjemmefra og prøve lykken i Statene. Tror det er første problemet du bør se for deg, når det er gjort så kan du begynne å se på å verve deg til USN. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvorfor ikke bare være i det norske forsvaret? Vi har da bedre vilkår og lønn her? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 har norge hangarship da? Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nei, skulle vi hatt måtte vi ha offret hæren to ganger for å drifte det bare med mannskap Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det er vel flere land enn USA som har hangarskip. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Oja, hvis det er drømmen, så må du nok utenfor landets grenser.. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 hva er så spesielt med hangarskip da? det er fly på de og de er jævla svære, ellers er det ikke noen veldig bra ting jeg kan se med me 1 Lenke til kommentar
Sierra149 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Er vel strengt tatt bare USA i hele verden som er noe reellt alternativ dersom man vil på hangarskip. Er bare 9 land som har hangarskip, hvorav Russland, Brasil, India og Thailand (som alle har kun ett hangarskip hver) som ikke akkurat er noe forsvar man har lyst til å jobbe i. Storbritannia og Frankrike har ett hangarskip, Spania og Italia har to. USA har 11, og dermed det eneste lands marine i hele verden hvor det faktisk er muligheter, mtp antall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå