Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Humorløst bilde... Ser tydelig at det er manipulert! Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 her er siden jeg fant den på Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Humorløst bilde... Ser tydelig at det er manipulert! Det var i Illustrert Vitenskap for en god stund siden... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Humorløst bilde... Ser tydelig at det er manipulert! Det var i Illustrert Vitenskap for en god stund siden... synes fortsatt det ser manipulert ut! Men det kan jo godt hende noen har funnet på en rakettdrevet sparksykkel for alt jeg vet! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 det jeg lurer på er hva han skal med oxy maske på bakkenivå...lol Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Humorløst bilde... Ser tydelig at det er manipulert! Det var i Illustrert Vitenskap for en god stund siden... synes fortsatt det ser manipulert ut! Men det kan jo godt hende noen har funnet på en rakettdrevet sparksykkel for alt jeg vet! hvorfor skulle noen giddet å gjøre det? og isåfall har de vært jævla nøye! . se da ! .. ser på alle blanke områder! .. de har vert næye ( lamer det er ekte) det jeg lurer på er hva han skal med oxy maske på bakkenivå...lol tenk på farta .. da er det vanskelig å puste .. bare kjør i .. 100 i en cab og stikk hodet over vinduet .. da mister du pusten fort Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 det der er da ingenting i forrhold til det jeg så på et Wings and Wheels stevne for et år sida! Der sto det en sparkesykkel med Harley (!) motor! jeg tviler på at motoren var "kobla" til hjula, men motoren starta hvertfall! Sykt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 ingenting? Tror ikke en harley motor kan sammenlignes med JET motor Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 ingenting? Tror ikke en harley motor kan sammenlignes med JET motor øyh... sparkesykkel OG grom lyd? kanskje god grunn til å kle seg i skinn også? KAN det bli kuuulere enn det? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå