Gå til innhold

PS2 Utstyr...

MeSs

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Billige ja, bra nei... Gå for originalt PS2 minnekort.. det koster en hundrings mer, men da er du sikret kvaliteten..

Kan ikke tenke meg det er særlig forskjell på kvaliteten på de forskjellige kortene, fungerer sikkert like godt med billige kort som dyre offisielle.

Edit: Her er f.eks et 8MB kort til £13.00 (har dette selv, fungerer minst like godt som et originalt kort):

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...7412457-4472403

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Støtter Darth Godo. Gå for det originale, så er du sikret uansett. Dessuten er det jo kjekt å ha alt original, bare for å ha det liksom :)

Det er jo bare tull å bruke ekstra penger på dette. Brikka jeg linket til er faktisk lisensiert av Sony, men produsert av noen andre. Det er minst like godt som originale, garantert. De kan gjerne være fabrikert på samme fabrikk med samme komponenter også. Det samme gjelder mobiltelefontilbehør. Vet at noen fabrikker lager offisielt utstyr for f.eks. Nokia (et bestemt antall), men lager helt likt utstyr (uten Nokia-logo) som går for brøkdelen av prisen, selv om de i praksis er identiske.

Hva mener du kan være dårligere på en ikke-offisiell brikke? Overføringshastigheten er nok lik, og lagringen er "permanent" på begge to. Men for all del, har man for mye penger er det bare å bla opp..

Lenke til kommentar

Vil gjerne dele min erfearing uoffesiele minnekort.Jeg hadde et til psone,plutselig ble alle savegamene borte av en eller annen grunn,så da skiftet jeg til orginal å da ble alt som normalt igjen.Det trenger riktig nok ikke skje med deg eller at det gjelder alle uoffesiele minnekort,men det var det spm skjedde til meg.

Lenke til kommentar
Støtter Darth Godo. Gå for det originale, så er du sikret uansett. Dessuten er det jo kjekt å ha alt original, bare for å ha det liksom :)

Det er jo bare tull å bruke ekstra penger på dette. Brikka jeg linket til er faktisk lisensiert av Sony, men produsert av noen andre. Det er minst like godt som originale, garantert. De kan gjerne være fabrikert på samme fabrikk med samme komponenter også. Det samme gjelder mobiltelefontilbehør. Vet at noen fabrikker lager offisielt utstyr for f.eks. Nokia (et bestemt antall), men lager helt likt utstyr (uten Nokia-logo) som går for brøkdelen av prisen, selv om de i praksis er identiske.

Hva mener du kan være dårligere på en ikke-offisiell brikke? Overføringshastigheten er nok lik, og lagringen er "permanent" på begge to. Men for all del, har man for mye penger er det bare å bla opp..

Ja, som sagt; har man for mye penger kjøper man originalt. Jeg kjøper aldri noe u-originalt verken til min PS2 eller mobil.

Bare for å understreke en ting, jeg har IKKE for mye penger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...