V. Haugen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 - Vi har bestemt oss for å satse ytterligere på privatmarkedet, avslører operatøren. Les mer Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Styr unna Ventelo! Etter å ha brukt Ventelo i 4-5 år bestemte vi oss for å bytte operatør i fjor høst. Vi porterte alle mobilnummerene pluss syv reserverte nummer som vi ikke hadde brukt frem til da. I vinter fikk vi plutselig faktura på de reserverte nummerene. Vi protesterte, men etter noen mailer frem og tilbake betalte vi fakturaen mot at Ventelo lovet å slette nummerene fra databasen sin. Guess what; nå fikk vi en ny faktura på de syv nummerene. Ventelo vil ha oss til å betale reservering for juni og juli i år - nesten et år etter at de ble portert til ny operatør! For ordens skyld: Flere av de syv reserverte nummerene er i daglig bruk. Med ny operatør. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Ventelo vil ha oss til å betale reservering for juni og juli i år - nesten et år etter at de ble portert til ny operatør! Litt oppfølging på denne tråden: Nå fikk vi ny regning fra Ventelo. Denne gangen vil de ha oss til å betale for august og september. Vet ikke helt hvordan vi skal komme oss ut av registeret til Ventelo. I februar "kranglet" jeg med dem på mail, men betalte regningen som da gjaldt for de fem første månedene i år. Den gangen skrev Ventelo: "Denne fakturaen er fra tidligere perioder som du ser på faktura, me nskal sørge for at numrene er slettet. Men fakturaen må betales i sin helhet da dette er for tidligere perioder samt 3 mnd`ers oppsigelsestid." Endret 14. juni 2011 av UllForEver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Har generelt liten sans for Ventelo og deres taktikk med å fakturere flerfoldige måneder på en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg