Wipeout Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Boota opp maskina i dag, og alle mailene mine i Outlook express er borte, alle sendte, mottatte, alle sammen Har ikke gjort noe spesielt i det siste heller... Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å finne de igjen? Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 snodigt... Først må vi finne ut om filene som mailene ligger i eksisterer.... Trykk start -> Søk -> Filer og Mapper ( Noe i den duren... ) men du skal frem til et vindu der du kan SØKE etter filer. Du vil ha et felt som heter ala: "Navn på fil eller mappe" eg husker ikke for mitt system er på engelsk. - Men der skal du skrive følgende: *.dbx ( altså stjerne, punktum, dbx ) Under skal du ha et felt som heter "søk i", der skal du velge "Min datamaskin" eller "C:,D:++" noe sånt. Så start søk... Så skal du forhåpentligvis finne flere sånne dbx filer... innboks.dbx, utboks.dbx etc etc Disse filene ligger i en bestemt katalog, og det står i dette vinduet hvor disse filene ligger, under feltet "bane". eks: C:Documents and SettingsDarkslayerApplication DataIdentities Viss filene eksisterer og du har funnet hvor de ligger så starter du outlook... Velg Verktøy ... øverst altså... så velg alternativer. Du får opp et vindu.. Der velger du flippen øverst som heter ehhh ... hos meg så heter den "maintenance" ... på den siden skal du finne en knapp som heter "Meldingslager" ( Store root hos meg ). Trykk der, skriv inn hvor mailen din ligger .. altså hele rukkelet med c:blabla bla osv. så er det ok hele veien ut og start outlook på nytt. Er det da fikset? Viss du ikke skjønnte forklaringa så ta kontakt med en voksen så du ikke klusser ting mer til enn høgst nødvendig....hehe Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Hater å måtte si det... men har prøvd det, og ingenting skjer Har søkt, og finner ingenting. Kun de mailene jeg har mottatt etter at jeg slo på maskina i dag ligger der... Men takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
walestr Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei dette ser ut som en "oppdatering" som ikke gikk greit. Hvis det er slik at du har lastet ned oppdateringer og ikke restartet og det skjedde når du startet opp igjen maskina er nok gamle mailer borte. Det burde gjelde bare de som lå i inboksen...de som lå i foldere du har laget burde ligge der som før. Roger Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hehe .... jasså, så ALLE mailene dine er slettet? hehe rimelig kjedeligt... Forsvant noe viktig? som kjærlighetbrev fra damer osv? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 hehe .... jasså, så ALLE mailene dine er slettet? hehe rimelig kjedeligt... Forsvant noe viktig? som kjærlighetbrev fra damer osv? Ikke noen kjærlighetsbrev fra damer, nei... lå vel noen mailer fra dama der, men... Litt kjedelig allikevel... mye der som jeg absolutt skulle tatt vare på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå