dagasc Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Ok, jeg har et kamera. Når jeg filmer blir filmene i quicktime format.. Så jeg er på leting etter et program som får .mov til .avi, eller noe sånn at det kan redigeres.. Foresten, noen forslag til redigerings program som er enkle for hjemmebruk? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Fant et program, last det ned her: MOV2AVI Og det stod at programmet var lettere å bruke med dette: MOV2AVI Batch Control file Håper at det funker bra :wink: Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hva slags kamera er det du har? Vanlige digitale videokameraer lager ikke filmene i .mov format, men i DV som overføres til PC digitalt via enIEEE1394 kabel. Hva slags format det havner på i maskinen, bestemmes ut i fra hvilket program du pruker. Når det gjelder redigeringsprogram, vil jeg anbefale Pinncle Studio 8 for enkel redigering, og Pinnacle Edition 5 hvis du ønsker stabilitet og muligheter. (les mer på www.edition.no) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Fant et program, last det ned her: MOV2AVI Og det stod at programmet var lettere å bruke med dette: MOV2AVI Batch Control file Håper at det funker bra :wink: Fikk det ikke til å funke.. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Tror dette fungerer bedre: http://www.dvdrhelp.com/mov2avi.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå