Patriot Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Folk begynner vel muligens å bli lei av denne typen poster, men i frykt for å bli upopulær prøver jeg meg. :wink: http://krutt.zapto.org Hva syntes dere? På en skala fra 1 til 10? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg syns designet er bra, lite (kanskje for lite?) og passe enkelt. Fargene passer med hverandre. Og siden funker i Opera. Er det noe negativt så er det at det er lite innhold i siden, med det har ikke noe med designet å gjøre. Jeg gir karakteren 7 (tenker meg at 10 er best og 1 er dårligst) Lenke til kommentar
designerus Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvorfor lager så mange så smale sider? 467 px. Herregud! Passer best til PDA. Meningen med siden? Poeng: 2 Lenke til kommentar
designerus Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hva er dette her?: &&&&&&&&&&&&&&&&&& Lenke til kommentar
Patriot Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Joa, siden er kanskje litt liten, men jeg syntes størrelsen passet best med det innholdet som var der og menyen, tror ikke det hadde blitt noe fint med siden dradd langt utover hele. &&&&&&&&&&&&& Fannt du det inne i koden eller? Eller hva mener du? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Du bruker mange mellomrom istedenfor margin-left: 10px, f.eks. det var det jeg mente. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Mulig logoen (selve skrifta) burde vært i GIF. Tydelig komprimert slik som den er nå, synes jeg. Kararkter 6/10. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Dette er hva han mente med &&&&&&&&&&&&&&& Lenke til kommentar
Patriot Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Så det nå og har fikset det Takk for tipset. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Dette er hva han mente med &&&&&&&&&&&&&&& Skal vel egentlig stå & n b s p ; der... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvorfor lager så mange så smale sider? 467 px. Herregud! Passer best til PDA. åh, så sint! grr! hva, må folk lage sider som er 1200px brede? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Nei, folk skal lage sider som ser like bra i alle oppløsninger. Dvs. "gummi"-sider. Den smale stilen passer best for "avis"-sider. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 ho ho! <td width="100%">? jeg håper du prøver å være morsom nå..? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Nei. Jeg mener det helt seriøst. Er det uvanlig i Norge at man skriver 100% istedenfor 650px? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 http://www.starymelnik.ru/recreation/ http://www.krylia.ru http://www.avtoreal.ru http://www.alfabank-express.ru Legg merke til at vi lager sider som ser like bra ved alle oppløsninger. Det er bra. Jeg er sikkert på at du vil like det. Tenk sjøl; hvorfor gjøre siden 500px i bredden og la så mye plass rundt? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 vel, skal du liksom "designe" en side, så bør du ha litt kontroll på hvor store <td>'ene er. grafikk skal helst passe inntil hverandre uten at så mye som en pixel blir forskjøvet, og da sier det seg selv at en konstant verdi er bedre enn en variabel en. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 vel, skal du liksom "designe" en side, så bør du ha litt kontroll på hvor store <td>'ene er. grafikk skal helst passe inntil hverandre uten at så mye som en pixel blir forskjøvet, og da sier det seg selv at en konstant verdi er bedre enn en variabel en.Vel, hvis man først klarer det, er det jo bra, da... I visse tilfeller er det ikke så vanskelig heller... Slik som den Alfabank-siden. På andre sider igjen, er det umulig. Min strategi er at OM en side er lett å fixe slik at den kan bruke % i tabellene, så gjør jeg det. Om den ikke er det, så gjør jeg det ikke. Most cases: ikke. :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Legg merke til at vi lager sider som ser like bra ved alle oppløsninger. Det er bra. Jeg er sikkert på at du vil like det. Tenk sjøl; hvorfor gjøre siden 500px i bredden og la så mye plass rundt? eller som på avtoreal, at siden dekker alle 1190 (sånn ca. hos meg) pixlene i bredden, og har et tonn med luft rundt bildet i midten? jeg ser poenget ditt, men en standard personlig webside (en meny med relativt få valg, samt en tekst-del med et par bilder) vil se helt paddeflat ut hos en 1600x1200-bruker, hvis du bruker prosentverdier) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 jeg ser poenget ditt, men en standard personlig webside (en meny med relativt få valg, samt en tekst-del med et par bilder) vil se helt paddeflat ut hos en 1600x1200-bruker, hvis du bruker prosentverdier) Poeng! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå