Gå til innhold

Komentar til design?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns designet er bra, lite (kanskje for lite?) og passe enkelt. Fargene passer med hverandre. Og siden funker i Opera. Er det noe negativt så er det at det er lite innhold i siden, med det har ikke noe med designet å gjøre.

Jeg gir karakteren 7 (tenker meg at 10 er best og 1 er dårligst)

Lenke til kommentar

Joa, siden er kanskje litt liten, men jeg syntes størrelsen passet best med det innholdet som var der og menyen, tror ikke det hadde blitt noe fint med siden dradd langt utover hele.

&&&&&&&&&&&&&

Fannt du det inne i koden eller? Eller hva mener du? :)

Lenke til kommentar
vel, skal du liksom "designe" en side, så bør du ha litt kontroll på hvor store <td>'ene er. grafikk skal helst passe inntil hverandre uten at så mye som en pixel blir forskjøvet, og da sier det seg selv at en konstant verdi er bedre enn en variabel en.
Vel, hvis man først klarer det, er det jo bra, da... I visse tilfeller er det ikke så vanskelig heller... Slik som den Alfabank-siden. På andre sider igjen, er det umulig.

Min strategi er at OM en side er lett å fixe slik at den kan bruke % i tabellene, så gjør jeg det. Om den ikke er det, så gjør jeg det ikke. Most cases: ikke. :wink:

Lenke til kommentar
Legg merke til at vi lager sider som ser like bra ved alle oppløsninger. Det er bra. Jeg er sikkert på at du vil like det. Tenk sjøl; hvorfor gjøre siden 500px i bredden og la så mye plass rundt?

eller som på avtoreal, at siden dekker alle 1190 (sånn ca. hos meg) pixlene i bredden, og har et tonn med luft rundt bildet i midten?

jeg ser poenget ditt, men en standard personlig webside (en meny med relativt få valg, samt en tekst-del med et par bilder) vil se helt paddeflat ut hos en 1600x1200-bruker, hvis du bruker prosentverdier)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...