Apocalipsis Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hei Har nettopp kjøp meg ny laptop, en ASUS G73SW, men har merket et problem når eg prøver å se serier på nettet (surfthechannel/watchseries..). For å få bedre kvalitet på seriene lastet jeg ned DivX-player, og planen var å se seriene på Vidbux / Vidxden, slik som på min gamle pc. Derimot slutter internett å svare hver gang jeg kommer inn på siden der serien vises, noe som fører til at jeg til slutt bare må lukke ned internett. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet? Lenke til kommentar
amund91 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Prøv en annen nettleser og oppdater flash :-) Lenke til kommentar
Apocalipsis Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Installerte nettopp den nyeste fra Adobe (flash?), men funket dessverre ikke. Har tidligere prøvd med både Opera, Firefox og Explorer, men det samme problemet oppstår i alle disse. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
amund91 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Oida.. Har du brukt den Div-X playeren ,som du lastet ned, før? Lenke til kommentar
Apocalipsis Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Brukte den ofte på min gamle laptop, så håpet jo selvsagt på det samme med den nye Lenke til kommentar
amund91 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Dersom du også har prøvd å reinstalere den så vet jeg desverre ikke hva som kan være feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå