designerus Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 En illustrasjon som jeg lager for russisk "Elle". Brukte bare Illustrator 10. Hva synes dere? Er det noe som mangler? Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Micket bra!! Uhm.. hvis jeg skulle sette fingeren på noe, måtte det være den høyre armen hennes. Den ser litt flat ut. Kanskje det vill hjelpe med en lett gradering eller no. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Takk. Noe mer? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Er det ingen som gidder å kommentere? Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Tegningen var jo #!¤@ bra i utgangspunktet. Ikke noe å pirke på. Et par pirkete kommentarer til da, men bare fordi du maser : :wink: 1) Er det ikke noe feil med høyden på strømpeholderne i forhold til hverandre? Eller er det perspektivet som gjør det? 2) Hvis du legger på gradering/skygge på høyre armen, kan du muligens gjøre noe tilsvarende med strømpene også. 3) Handa på høyrearmen er kanskje ikke av helt den samme kvaliteten som ansiktet. 4) Håret helt flyter/faller veldig bra, men nederst virker det litt pistrete/uryddig. Jeg er veldig pirkete nå, men det var liksom det eneste jeg fant. Fikser du de punktene, er det ikke mer å gjøre med den tegningen. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jossåmen.. Genialt bra! Hvorfor bruker du ikke slike tegninger på websidene dine!? Tror jeg må lære meg Illustrator hvis man kan lage slike ting med det.. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 2Mikka: Mine egne sider er under construction. Holder på med å lage en annen versjon. Jeg synes ikke slike tegninger vil passe godt på web-sider. Liker helst å skrive dem ut. Ja, Illustrator rocks. 2b-urn: De strømpeholderne... Det er ikke noe feil med de. Det er perspektivet som gjør det. Enig med deg når det gjelder den høyre armen. Skal rette det i morgen. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå