Gå til innhold

Skjermen på HTC Desire fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kom hjem og fant HTC desiren min på skrivebordet, da jeg skrudde den på så skjønte jeg ingenting, jeg trodde først den var bugga, men nå ser jeg at det ligger en slags grønn bit nederst til venstre på den.. Jeg tror skjermen er helt ødelagt..

Telefonen booter opp, og det kommer sånn oppstartslyd, men skjermen viser bare noe grønne greier..

Jeg lurer på om kanskje lillebror har mistet den i bakken mens jeg var borte.. Han ville så gjerne se på den men jeg har sagt at det får han ikke lov til, så han har sikkert klart å miste den i bakken.

Hva skal jeg gjøre? Kjøpe ny skjerm? Har jeg noe garanti? Jeg ser ikke noe sprekk i skjermen eller sånn typisk slag mot skjerm og da blir det jo gjerne sånne spriker ut ifra der det er truffet.. Dette er da av AMOLED typen, jeg kjøpte den ca 1 uke etter release på Desire.

5146790.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke det er verdt å reklamere på den. Det ser uansett ut som en fysisk skade. Sender butikken den på service, så vil du bare få telefonen tilbake i samme stand, og med en regning selvsagt.

Du kan jo høre med htc, om de har hatt noen tilfeller med slik skade.

Håper du får den fikset snart da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...