GNUfan Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 |okk^ay: Så enig, så enig. Du , Mr.Ueland, har skikkelig STÅTT PÅ når det gjelder dette. Det har vært en fryd å lese postene dine ("Jeg jobber med designet nå", "Domenet er snart på plass") Du skal ha masse ære for dette prosjektet, det sier jeg bare! (og nei, jeg skrev ikke dette fordi du skrev at man jobber mer når man får skryt ) Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Det er sant. Forøvrig hadde jo ikke du trengt å sitte alene og designe selv da vi helt sikkert kunne hjulpet til. (Men det skal da nevnes at når det gjelder design er jeg fullstendig fantasiløs.) Siden du tydeligvis liker oss: Bruker du linux? *lure* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 1) Det lusker en kompanjong til rundt her som skal ha litt ære må ikke tro jeg gjør alt alene. 2) Jeg har noen linux boxer omkring ja :-) Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Virker lovende, dette her.... Har bare skumlest gjennom innleggene, så det kan godt være at spørsmålet er besvart allerede, men samma det: Sånn ca. hvor lenge er det til dette er oppe og kjører? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg velger og ikke love noenting når det gjelder akkurat det. Først skal vi få grunndesignet på plass og så må vi få fylt opp siden vår med artikler etc. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg velger og ikke love noenting når det gjelder akkurat det. Først skal vi få grunndesignet på plass og så må vi få fylt opp siden vår med artikler etc. *weee* *glad*. Lurer på om det er noe jeg kan skrive om som kunne være interessant for noen andre.. Hmm, må finne ut noen saker FAQ'en må vel iallfall være en enkel-å-finne sak som ikke må bli for stor, men allikevel ha de mest "FAQ" spørsmålene. Heter vel OBS på norsk -> Ofte Besvarte Spørsmål. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 FAQ=OSS = Ofte Stilste Spørsmål Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Ikke for å mase, men /me er info-tørst... Hvor er vi? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Ting tar desverre tid sometimes Undertegnede har flyttet og har pga dette fått Inet problemer, som jeg håper skal være fikset snart. Vi jobber med et større designskifte på Programmer.no samt en skikkelig oppgradering av avdelingene våre og målet er at vi skal få ting og tang opp å kjøre da. Bla Linux avd (www.alinux.no) etc Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Ok... That's what I wanted to know... Bra du holder koken Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Skal hele nettverket over til det nye pubsys'et nå? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Yupp, det er er noe som det jobbes med "globalt" på nettverket nå om dagene. Programmer.no og kjører det men det kommer en "oppdatert" versjon der med det nye designet. hw.no vil sannsynligvis gå over til pubsys om ikke så alt for lenge de heller. :-) Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Ting tar desverre tid sometimes Undertegnede har flyttet og har pga dette fått Inet problemer, som jeg håper skal være fikset snart. Vi jobber med et større designskifte på Programmer.no samt en skikkelig oppgradering av avdelingene våre og målet er at vi skal få ting og tang opp å kjøre da. Bla Linux avd (www.alinux.no) etc Jeg synes det er kjempe flott at ting skjer. Jeg kan gjerne hjelpe til litt hvis det er nødvendig/ønskelig. Jeg har drevet litt med webdesign og kan kanskje bidra med noe. Jeg hadde håpet på at avdelingen ville hatt ett annet navn enn alinux.no. Ikke for å være slem, men jeg synes det er litt kjipt og fantasiløst. Det er jo deres valg, så dere får gå for hva dere liker best. Litt kritikk har aldri skadet noen, så håper det ikke blir full flameing nå. Hvis noe hjelp er ønskelig send meg en PM eller noe. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 *bump* Tiden har ligget stille i en måned. På tide å få saken på dagsorden. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er det slik at designet var ferdig, men ikke innholdet? Eller er jeg på jordet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 akkurat nå har vi kun domenet som det blir ordnet med, rekner med å lage til et design i løpet av et par dager som skal brukes på bla alinux.no/programmer.no men det er ikke så raskt gjort når man ikke er ekspert på området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå