Gå til innhold

Skrive artikler til Programmer.no eller hw.no/linux (andre?)

Anbefalte innlegg

Eigentleg litt enig med MarcelSB. Det finnast jo nokre linuxsider alt, som kanskje burde støttast først, istedet for å lage ei ny. Men har eigentleg litt trua på ei linuxside i hwnettverket. (I hvert fall hvis det blir ei side som blir dreven av ein del folk, som alle kan bidra.) Eg heller likar ikkje reklame.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil lage en egen post om siden når jeg har har ordnet litt småting først. :-) Undertegnede jobber med siden i dette sekundet så stay tooned.

Som det kommer fram er allerede en egen dedikert linuxside på hw.no-nettverket under konstruksjon.

Fra forumet har vi jo allerede en stor, erfaren, brukermasse. Da er det vel mer praktisk med en ny side under nettverket enn å migrere til en annen?

Som Mr. Ueland sa: "Stay Tooned"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mye som skjer ;)

Men rekner som sagt med og få ut info så raskt domenet er up ang going.

(som vi håper blir meget snart)

Vi har valgt og vente med informasjon inntil domenet er klart, men siden blir utviklet lokalt hos meg så ting skjer :-)

Lenke til kommentar

:D Dette blir bra... Men domene? programmer.no/linux eller alinux.no (bare et vilt, ubegrunnet eksempel som ikke har noen rot i virkeligheten. ;) )

Åssen blir det liksom? Men reklame er nesten et must. Uansett hvor mye linux er non-profit så må jo siden dra inn penger. Det vi må ligge unna er pop-ups. De som er på hw-nettverket nå synes jeg er helt greie, og de er ikke altfor iøynefallende heller ;)

Men, vi må være forbredt på å bruke et par timer i uka på domenet.no(/linux).

Stå på, så blir det bra. (Jeg har forresten utviklet altfor stor mdk-spesifikk kunnskap. Noen kan vel ha nytte av det og. Ikke mobb, chop. ;) )

En annen ting, blir vi freelanser-skribentene moderatorer på forumet? (Da dev vel blir oppretta en egen "katalog" for Linux...)

Lenke til kommentar
:D Dette blir bra... Men domene? programmer.no/linux eller alinux.no (bare et vilt, ubegrunnet eksempel som ikke har noen rot i virkeligheten. ;) )

Åssen blir det liksom?

Eget domene for siden.

Men reklame er nesten et must. Uansett hvor mye linux er non-profit så må jo siden dra inn penger. Det vi må ligge unna er pop-ups. De som er på hw-nettverket nå synes jeg er helt greie, og de er ikke altfor iøynefallende heller ;)

Det blir nok noe ja, men ikke så mye går jeg utifra. Og pop ups får finne seg en annen plass og være for di vil hvertfall ikke jeg ha noe med og gjøre ;)

Men, vi må være forbredt på å bruke et par timer i uka på domenet.no(/linux).

Stå på, så blir det bra. (Jeg har forresten utviklet altfor stor mdk-spesifikk kunnskap. Noen kan vel ha nytte av det og. Ikke mobb, chop. ;) )

En annen ting, blir vi freelanser-skribentene moderatorer på forumet? (Da dev vel blir oppretta en egen "katalog" for Linux...)

Hvertfall jeg vil nok bruke noen timer daglig til prosjektet, så vi får se. Ang moderatorer er det kun de som er medarbeidere i siden som har mulighet for og bli, samt hvis det trengst. Det er faktisk ikke en så kjekk jobb som man skal tro.

Lenke til kommentar

Det som er skummelt med det at det er stortsett vi brukerne som skal lage nyheter, guider ++, er at vi i begynnelsen synes at dette er kjempemorsomt og skriver drøssevis av slike, men så etterhvert blir vi leie, og snittet blir på en elendig nyhet pr. uke...

Den fellen må vi ikke gå i...

Lenke til kommentar
Det som er skummelt med det at det er stortsett vi brukerne som skal lage nyheter, guider ++, er at vi i begynnelsen synes at dette er kjempemorsomt og skriver drøssevis av slike, men så etterhvert blir vi leie, og snittet blir på en elendig nyhet pr. uke...

Den fellen må vi ikke gå i...

Var det jeg sa. Vi må bruke tid på dette og ikke "dabbe av" etter hvert. Men, kvalitet fremfor kvantitet! Alltid! :wink:
Lenke til kommentar
..klippe..

Hvertfall jeg vil nok bruke noen timer daglig til prosjektet, så vi får se. Ang moderatorer er det kun de som er medarbeidere i siden som har mulighet for og bli, samt hvis det trengst. Det er faktisk ikke en så kjekk jobb som man skal tro.

Joda, men det var poenget. Å moderere er ikke så fryktelig moro, da det ofte krever mere arbeid enn å skrive artikler for linuxdomenet.no. (Og man må da opprettholde en viss respekt... noe som sikkert er drittkjedelig ;) ) Kjempe med eget domene, men blir det noe ala alinux.no da eller? (a*.no er visst populært her....) :)

Lenke til kommentar

Tviler på at noen er med på dette bare for å få moderatorstatus...

Uansett, om noen skulle få det, syntes jeg det burde være "avgrenset" bare Linux-forumet.

Som zZzZz sier, ikke dabb av!

Vi må regne med å arbeide litt med siden, men vi får ta oss tid til det. Ueland har jo jobba med lignende i lengere tid, så han vet vel åssen det føles :D

/me gleder seg :D

Lenke til kommentar
Vi må regne med å arbeide litt med siden, men vi får ta oss tid til det. Ueland har jo jobba med lignende i lengere tid, så han vet vel åssen  det føles :D
Tror egentlig uansett hvor mye vi jobber for å motvirke det, det vil nok dabbe litt av etterhvert, men ikke så altfor mye. På Linux-forumet er det mange faste "innbyggere", og hvis stortsett alle de skriver en nyhet eller ti i uka, så blir det fort ganske mange...
/me gleder seg :D
Du er nok ikke den eneste...
Lenke til kommentar
Selvsagt så går alt i bølgedaler men det går for det meste grett, får man litt skrøyt etc så blir man vanlgvis oppmutret til og jobbe enda mer etc ;)

På vegne av alle her må jeg virkelig si at du gjør en kjempejobb. Å si noe anent ville vært en sterk underdrivelse. Ingen andre hadde giddet å jobbe for linux-folket her på den måten du gjør, og det står det respekt av. All ære til Mr.Ueland folkens!

[hylle] :woot: Mr.Ueland :woot: [/hylle]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...