cossiemk1 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Dere kan like godt kjøpe noe som er MYE billigere hvis dere skal plassere 6x9" i hatthylla, for det kommer til å ødelegge den fine lyden som det anlegget har potensiale til. Men det er typisk bilradio"spesialisten" å komme med et par 6x9" til hatthylla da..... Den rockford suben du linker til i siste posten din, den må du ikke finne på å vurdere en gang, for det er søppel i forhold til JL audio suben dere vurderer nå. Oppsettet dere her fått tilbud på, er et skikkelig hifi oppsett (foruten de 6x9") og vil spille meget pent og behagelig (hvis dere dropper 6x9" i hatthylla) Jeg har , som nevt tidligere, en følelse av at dette ikke er det rette anlegget for dere, at dere rett og slett ikke har ører for hva dette egentlig kan, og når bilradio"spesialisten" skal montere dette også, så tror jeg ikke dere får den lyden dere betaler for. Det er derfor synd at dere MÅ kjøpe utstyret deres hos bilradio"spesialisten" og ikke en annen plass hvor dere kunne fått noe annet bra til en bedre pris osv Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Det ligger en DLS A7 til salgs på bilstereoforumet: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=13920 og da blir det fort litt annerledes Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Åå, jeg forstår godt hva du/dere mener. Vi må jo ikke kjøpe annlegget der, men jeg tenker at det er der de har best peiling i bergens-området.. Noen som har tips til andre plasser i Bergen hvor det har god bilstereo og muligheter til å montere? Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Nå er alt montert og betalt. Det ble faktisk ganske bra, med et par med 6x9 i hattehyllen + 2 små diskanter i vinduskarmen fremme + i dørene fremme. Bassen var faktisk veeeldig bra på JL subben. Vi er fornøyde! Takk for tilbakemeldinger og tips! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Så fint at dere er fornøyde, men nå kan du bare for morroskyld koble fra ledningene til 6x9" og spille like høyt som dere pleier, så skal du se hvor mye 6x9" beveger seg.... Da skjønner dere at det ikke er spes bra å ha 6x9" i hatthylla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå