LtdEdFred Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Først å fremst må INGEN ta dette som en oppfordring eller tro at jeg vil prøve det, men vil spørre for det er en lett måte å få en cheat forbi CS Guard (hvis det funker). CS guard søker gjennom maskina di etter cheats som OGC, halflife hack osv. Avhengighet av hvor stor disk du har så bruker den forskjellig tid på å lokalisere cheaten. men hvor vanskelig er det egentlig å gå på "Egenskaper" på hver eneste fil som har noe med cheating å gjøre å velge attributer: SKJULT? Da vil vel ikke søket få fram noe resultat? Prøv selv, skjul en fil og søk etter den med "Ikke vis skjulte filer" (kan du søke etter skjulte filer) Er dette feil (håper det eller så er det lett å cheate) Håper dere kan bevise meg FEIL Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Hvor laster man ned det da? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 *Bump* JEG SKAL SPILLE CS PÅ EN VG SERVER!!!!! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 19:29, amd_guru skrev:Hvor laster man ned det da? Laste ned hva? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 CSGUARD....... ARGH... people are sooooo stupide sometimes.... Spørr om CSguard er lett å komme forbi, så veit han ikke hva jeg vil laste ned? CS guard seff.... duh... men jeg har lasta det ned nå... argh.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 csguard er vel en server-only-sak, da. menneh, jeg syns den funker veldig, veldig bra. cheatere kommer inn, er der i et minutt eller to, og boink.. ut igjen. :smile: Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Ja, CSGuard er et serveronly program. Og cheatere blir på de fleste servere adda til en blacklist, merker på cs.vv.no ( Vicious Vikings ) var det maaaaange cheatere før, naa er det ingen(omtrent). Nyeste OGC har eg hørt skal knekke CSGuard. Mvh. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 22:29, amd_guru skrev:CSGUARD....... ARGH... people are sooooo stupide sometimes....Spørr om CSguard er lett å komme forbi, så veit han ikke hva jeg vil laste ned?CS guard seff.... duh... men jeg har lasta det ned nå... argh.... Jeebus. Lighten up a. Du kunne like gjerne ha snakka om hvor d fikk tak i OGC, eller halflife hack..... Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: Jeebus. Lighten up a. Du kunne like gjerne ha snakka om hvor d fikk tak i OGC, eller halflife hack..... Tror du virkelig jeg ville snakket om cheats på dette forumet? NEI! Dessuten cheater jeg ikke. Kaller meg LightLook, og spiller på cs.vg#1-2-3. Kom på de en gang, så skal jeg kicke assen din :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå