kosh Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 noen som har anelse om det er andre plasser enn audiocompaniet.no og oslohificenter.no som selger Klipsch? Og som vet hva prisen eventuellt er? (5500 ca ved oslo hificenter), og hva den dolby dekoderen koster? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 noen som har anelse om det er andre plasser enn audiocompaniet.no og oslohificenter.no som selger Klipsch? Og som vet hva prisen eventuellt er? (5500 ca ved oslo hificenter), og hva den dolby dekoderen koster? hmm sorry aner ikke flere som selger den,men 5500 er jo drøyt husker at hos audicompaniet lå prisen rund 4500. Og dolby dekoder såvidt jeg er innebygd i forsterkeren Lenke til kommentar
kosh Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 noen som har anelse om det er andre plasser enn audiocompaniet.no og oslohificenter.no som selger Klipsch? Og som vet hva prisen eventuellt er? (5500 ca ved oslo hificenter), og hva den dolby dekoderen koster? hmm sorry aner ikke flere som selger den,men 5500 er jo drøyt husker at hos audicompaniet lå prisen rund 4500. Og dolby dekoder såvidt jeg er innebygd i forsterkeren tenkte på den Klipsch Promedia DD-5.1 som har digital inn, Promedia 5.1 har bare analog inn...... Lenke til kommentar
GlobeLAN Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg har veldig god erfaring med å kjøpe Klipsch fra PureBeat i Tønsberg. Særdeles hyggelig kar, og han fraktet tilogmed høytalerne hjem til meg Ta kontakt på [email protected] Lenke til kommentar
GlobeLAN Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg kjøpte ikke ProMedia, men et par Klipsch RF3-II for en stund siden, de fikk jeg 1000,- billigere enn fra Audiocompaniet... Men er jo ikke bare prisen som gjør de så bra heller, har hatt flott support når jeg har trengt hjelp med høytalerne også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå