Gå til innhold

Telenor Privat +

Anbefalte innlegg

Spaceworld har kampanje på Nokia 6610 for 1298,- nå for tiden. (WoW) Vis en da undertegner 18 mnd bindingstid for Privat +. Ettersom jeg har planer om å gå fra kontantkort og over på abonnement. Vil det ikke da lønne seg å betale 100kr mer i mnd og få pluss, istedefor vanlig Privat som koster 49,- pr mnd, men som da er litt dyrere minutt pris og sms. Mobilbruken min vil jeg kunne på stå er såpass at jeg vil spare på å velge privat +, i stedefor vanlig.

Går jeg glipp av noe/vinner noe på og velge pluss?

Har også tenkt litt på Nokia 6100, som er litt dyrere. Forskjellene er minimale på disse i følge specz'ene. Og 6610 har fm radio som jeg har hatt mye nytte av på min "gamle" 6510. Noen som har noe å si på forskjellene mellom disse mobiltelefonen?

Marzo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har råd så er det aller beste å kjøpe telefonen uten binding, den koster 2725.- på komplett. Hvis du binder deg for 18 mnd koster telefonen 4070.-(Privat+ 154.- per mndx18=2772+Telefonen 1298) og da har du ikke muligheten til å endre til et abonnement med billigere mnd avgift. Hvis du bryter bindingen krever Telenor et gebyr på 1200.-

Lenke til kommentar

Pcutstyr selger 6610 for 2617,- og ITButikken 2515,- Velger du f. eks Chess Connect abonnement til 9,- per måned, så koster telefonen deg 2922,- (inkl. etableringsgebyr og alle månedsavgiftene) + frakt hos ITButikken. Jeg tok med PCutstyr som eksempel pga. alle de rufsete historiene jeg har hørt om ITButikken :) Dette er riktignok over dobbelt så mye som det priseksemplet du kom med, men her får du i hvert fall et billig og bra abonnement (og frihet med på kjøpet).

Lenke til kommentar
Pcutstyr selger 6610 for 2617,- og ITButikken 2515,- Velger du f. eks Chess Connect abonnement til 9,- per måned, så koster telefonen deg 2922,- (inkl. etableringsgebyr og alle månedsavgiftene) + frakt hos ITButikken. Jeg tok med PCutstyr som eksempel pga. alle de rufsete historiene jeg har hørt om ITButikken :) Dette er riktignok over dobbelt så mye som det priseksemplet du kom med, men her får du i hvert fall et billig og bra abonnement (og frihet med på kjøpet).

å sammenligne chess connect med privat + er jo helt latterlig, sleng på at han ringer 4 timer i mnd, så får du se om chess connect eller privat + er best. (king er jo et alternativ)

men som jeg har nevnt før, skal du bruke telefonen til litt datatjenester, styr unna chess, for da blir det fort dyrere enn telenor

Lenke til kommentar
å sammenligne chess connect med privat + er jo helt latterlig, sleng på at han ringer 4 timer i mnd, så får du se om chess connect eller privat + er best. (king er jo et alternativ)

Jeg trekker innlegget mitt tilbake :) Jeg unlot å lese "Mobilbruken min vil jeg kunne på stå er såpass at jeg vil spare på å velge privat +, i stedefor vanlig". Jeg leste ikke godt nok, så da regnet jeg med han var en "vanlig" bruker (og da er Chess Connect helt greit).

Lenke til kommentar

Ser ikke bort i fra at jeg kommer til å ringe noen timer pr mnd. Kan si jeg bruker en go del kroner på tellerskritt og sms. Og slik jeg oppfatter dette da er privat + den som egner seg best. Eller?

tbone: Vis du trekker fra avgiftene for 18 mnd for begge abonnementene tror jeg beløpet for tellerskrittene blir mindre i privat + enn i privat. Og når man legger til de kronene som telenor sponser meg med telefonen (Billigste pris på web ITbutikken 2515 - 1298 = 1217,-) blir det mindre penger av slikt også. Dessuten liker jeg bedre telenor (kun på mobil fronten) enn netcom osv. Bedre dekning osv...

Litt vanskelig å søke hjelp til et slikt valg her inne på hw.no ettersom det er jeg som kjenner meg og min mobilbruk best. Ang telefonene har jeg nesten helt bestemmt meg for at 6610 blir vinneren. Ettersom denne er billigere og har alt som 6100 har, pluss radio. Forskjellen på størrelsen blir for ubetydelig for meg...

Lenke til kommentar

Hadde/har 6510 og har brukt radioen ganske ofte. Når telefonene nå leveres med høytalere også kommer den til å bli enda mer brukt. Kvaliteten er jo den samme: nokia! Og 1000 kr mer for noe som_virker_som å være av bedre kvalitet har jeg ikke råd til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...