Mala Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 er litt overrasket over min fps, sjekk system specs mine, kjører rundt 70 fps på dod og cs..burde ikkje eg klart opp i mot 100?? forresten hva er kommandoen for å få fram fps inne i cs? sån at eg slipper å bruke fraps 99 hele tiden.. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 net_graph 1 eller cl_showfps 1 (også 0 for å ta dem av igjen) Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 tror det er et vsync bugg med nvidia kort.. hadde samme problemet med mitt gf4 når jeg sjekka scoren eller var i vannet på aztec men med ati kortet mitt får jeg aldri under 80 i vannet med vsync på Hmm.. er aldri under 99 FPS med mitt GF4 ti4200 i vannet eller noen andre steder i CS. Problemet er som sagt at litt eldre hovedkort ikke klarer å levere den strømmen de skal igjennon AGP porten. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Finnes det noen Software fix for dette? (SiS 735) Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Ikke hva jeg vet, men så vet ikke jeg noe om hovedkortet heller.. trodde du skulle ha ny maskin? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 http://www.ocworkbench.com/2002/ecs/k7s5aguide/ Lenke til kommentar
mr x Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 spiller ikke kun cs, ellers hadde jeg nok solgt det . Har aldri installert drivere for hovedkortet ha det noe å si? det kan være her feilen ligger.du bør innstalere driveren til hd ditt. regner med at du kjører i open-gl(cs) viktig at driverene er innstalert da.. har du prøvd :http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_44.03 vet ikke om disse driverene er bedre,men jeg er veldig fornøyd med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå