Hcbr Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Noen som har vært borti dette? Står i bruksanvisningen at vanlige AA-batteri skal klare ca 75bilder med LCD-skjerm og ca 210 uten. Jeg får til MAX 25 uten LCD-skjerm og uten blits. :-? (Prøvd flere batterisett) De der jeg handla kameraet ( Foto Video Nett) mener bestemt at alt blir bra bare jeg handler oppladdbare batteri og lader, hos dem.... Har prøvd både duracell, panasonic og oppladdbare batterier. Lenke til kommentar
Shrek Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Noen som har vært borti dette? Står i bruksanvisningen at vanlige AA-batteri skal klare ca 75bilder med LCD-skjerm og ca 210 uten. Jeg får til MAX 25 uten LCD-skjerm og uten blits. :-? (Prøvd flere batterisett) De der jeg handla kameraet ( Foto Video Nett) mener bestemt at alt blir bra bare jeg handler oppladdbare batteri og lader, hos dem.... Har prøvd både duracell, panasonic og oppladdbare batterier. Tørrbatterier har mye større indre motstand enn oppladbare batterier. Et strømkrevende kamera vil trekke så mye strøm at spenningen faller for mye. Gode oppladbare batterier er bedre til å levere mye strøm på kort tid. Prøv nyladede, _NYE_ oppladbare batterier først. Allikevel er det ikke umulig at du har et reklamasjonsobjekt i det kameraet... Lenke til kommentar
nyland Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 De alkaliske batteriene som fulgte med "døde" veldig fort, men......... er å ha gått over til oppladbare batterier (2000mAh fra hahnel) synes jeg at jag får tatt utrolig mange bilder før de må lades igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå