Gå til innhold

Gratis sikkerhet for Windows


Anbefalte innlegg

Hah, patetisk.

 

Kom med noe info som viser at MSSE yter dårligere enn andre antivirus programmer som er gratis :)

Det var _masse_ tester som viste at MSSE var søppel til å begynne med. Nå er de på nivå med andre gratisløsninger. Så det er egentlig bare smak og behag det går på nå. Avira, Avast, MSSE. Pick your poison.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bruker noscript med firefox, laster ikke ned suspekt skit, klikker ikke automatisk ja på alle knapper og linker og jeg sjekker alltid at det jeg laster ned av programmer kommer fra utgiveren og ikke en tredjepart.

 

merkelig nok har jeg ikke hatt virus siden 2000 en gang da jeg fikk en trojaner som brukte linja mi heftig i ca 2 minutter før jeg kverka skiten. jeg sjekker "nå og da" med diverse online/gratis løsninger for å være sikker.

 

man kan vel kanskje aldri være helt sikker, men med mindre man går inn for det skal det mye til for å få virus.

Lenke til kommentar

Har inntrykket av at antivirus til private er et luftslott av en bransje. Med MS Security Essentials godt plantet i bakken (som også er et program/system med erfaringer fra bedriftsmarkedet), så tror jeg slikt som Avast skal få det vanskelig fremover.

 

Det hender støtt og stadig selv at jeg laster ned ting jeg selv veit at kan medføre skit, men med MS Security Essentials så føler jeg meg trygg, og vil ikke påstå at jeg er naiv av den grunn, da den faktisk har sagt ifra støtt og stadig, og gjort jobben sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...