abene Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Avast antivirus 6.0 tilbyr blant annet et sikkert område for mistenkelige programmer. Les mer Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hva om litt mer info rundt Avast? Pris for fullversjon, hvor godt programmet funker, etc.? Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Bruker fremdeles stemmen og skrivinga fra Pirate's Day Nice bildet Knut, Zoro FTW!! Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Til alle som ikke er styrtrike, og ikke har råd til å betale, men helelr bruker free edition: Sandboxie gjør samme shiten, gratis. http://www.sandboxie.com/ Lenke til kommentar
Weakener Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg syns å huske at det bare er noen måneder siden versjon 5 kom.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Avast sin gratisversjon fungerer også bra Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Andre gratisversjoner en MS sin egen er jo bare tull. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Liker ikke alle slike antivirus programmer som legger til alskens mulige funksjoner. Blir som Norton etterhvert. Værre å fjerne enn et virus, tyngre å kjøre enn et virus og hindrer deg i å gjøre mer enn et virus.... Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Andre gratisversjoner en MS sin egen er jo bare tull. Enten kødder du, eller så er det noe galt med deg. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Andre gratisversjoner en MS sin egen er jo bare tull. Enten kødder du, eller så er det noe galt med deg. Heller noe galt med deg dersom du fremdeles mener at alt fra Microsoft er noe dritt. Microsoft sitt antivirusprogram er faktisk temmelig bra. Tror det har scoret bedre enn andre på flere områder. Så klart, det er jo ikke bare tull, men man kan si at med MS sitt antivirus så trenger du ikke noen andre. Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Heller noe galt med deg dersom du fremdeles mener at alt fra Microsoft er noe dritt. Microsoft sitt antivirusprogram er faktisk temmelig bra. Tror det har scoret bedre enn andre på flere områder. Så klart, det er jo ikke bare tull, men man kan si at med MS sitt antivirus så trenger du ikke noen andre. Agreed. Med MS sin Security Essentials og Windows Firewall (som forøvrig har bedret seg kraftig, i allefall i Windows 7), trengs det i utgangspunktet ikke noe mer, med mindre man ønsker funksjoner fra andre programmer eller er spesiellt plaget med virus (er det noen som fremdeles er det?). I allefall for normale PC'er... skal ikke uttale meg for høyt om servere e.l. Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Enig med de over. Har brukt Avast på alle maskinene mine inntil nylig, men har gått mer og mer over til MS Security Essentials. Mest fordi jeg er lei av masinga til avast om å kjøpe pro-versjon, og at jeg må registrere meg på nytt nå og da. Spesielt irriterende på maskiner jeg bruker sjeldent. MSSE funker som det skal og krever så og si ingen konfigurasjon eller interaksjon. Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 lei av masinga til avast om å kjøpe pro-versjon, og at jeg må registrere meg på nytt nå og da. Spesielt irriterende på maskiner jeg bruker sjeldent. Hvilket mas er det du tenker på? Det er et banner inne i brukergrensesnittet. Plassert så det ikke er i veien for noe som helst. De fleste åpner jo ikke engang brukergrensesnittet til antivirusen sin og vil aldri se det. Registrere deg på nytt må du gjøre en gang _per år_. Og består av å fylle inn noe som ligner en mail adresse og trykke på en knapp. 10 sekunder tar det. Hvis du har flere maskiner du bare skrur på en gang i året (som må være tilfellet for at Avast skal plage deg), vil jeg tro installasjon og omstarting i forbindelse med Microsoft oppdateringer vil være et langt større problem. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Andre gratisversjoner en MS sin egen er jo bare tull. Enten kødder du, eller så er det noe galt med deg. Heller noe galt med deg dersom du fremdeles mener at alt fra Microsoft er noe dritt. Microsoft sitt antivirusprogram er faktisk temmelig bra. Tror det har scoret bedre enn andre på flere områder. Så klart, det er jo ikke bare tull, men man kan si at med MS sitt antivirus så trenger du ikke noen andre. Sa aldri alt fra MS er tull. Sier derimot at ikke alt ANNET enn MS er tull. Selv vil jeg ha så få MS programmer som mulig på PCen min. Windows liker jeg, men det er stort sett det. MS office også, men mest da jeg ikke liker open office's powerpoint ting. Og jeg hater å trykke ctrl+b for feit skrift. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 En ting jeg ikke liker med MSSE, er at den liker å restarte maskinen min mens jeg ikke er der. Når den er i dvalemodus. Er ikke et stort problem, og skjer ikke ofte, men er det en måte å hindre programmet i å gjøre det på? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Andre gratisversjoner en MS sin egen er jo bare tull. Enten kødder du, eller så er det noe galt med deg. Les igjen? Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Andre gratisversjoner en MS sin egen er jo bare tull. Enten kødder du, eller så er det noe galt med deg. Les igjen? Stress. Og det finnes andre gratis-antiviruser som spiser alt fra MS til frokost. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Andre gratisversjoner en MS sin egen er jo bare tull. Enten kødder du, eller så er det noe galt med deg. Les igjen? Stress. Og det finnes andre gratis-antiviruser som spiser alt fra MS til frokost. Åja, en MS hater. Ingen vits prøve diskutere da. 1 Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Andre gratisversjoner en MS sin egen er jo bare tull. Enten kødder du, eller så er det noe galt med deg. Les igjen? Stress. Og det finnes andre gratis-antiviruser som spiser alt fra MS til frokost. Åja, en MS hater. Ingen vits prøve diskutere da. Fanboy. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hah, patetisk. Kom med noe info som viser at MSSE yter dårligere enn andre antivirus programmer som er gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå