Cuneax Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Razers nye Chimaera-hodesett vil bli lansert i løpet av andre kvartal. Les mer Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 ååååååå den var sexy, men litt stiv pris Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Miccen er som stjålet av G35 spør du meg 0_o 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hele headsetet ligner på g930 spør du meg. Tenker på formen på koppene og bøylen. 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Siden den benytter 5,8 GHz frekvensen og ikke den gratis, så må du regne med en pris hopp ja. Men jeg likevel forblir skeptisk til mic kvaliteten. Holder meg til kablet takk. Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Siden den benytter 5,8 GHz frekvensen og ikke den gratis, så må du regne med en pris hopp ja. Men jeg likevel forblir skeptisk til mic kvaliteten. Holder meg til kablet takk. og ikke den gratis?????? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Siden den benytter 5,8 GHz frekvensen og ikke den gratis, så må du regne med en pris hopp ja. Men jeg likevel forblir skeptisk til mic kvaliteten. Holder meg til kablet takk. og ikke den gratis?????? Ja, ikke sant!!?!??!???!?! Er noe som heter "Unlicensed Frequencies". Disse kan produsenter fritt benytte uten å måtte betale rettigheter/tillatelse til. Noe som er årsaken til at mange trådløse enheter faller/mister ofte kontakt fordi det er så mange som benytter same frekvens og de dunker ut hverandre. Men, nå ser jeg at jeg tok feil. 5,8 GHz er vist nok også en del av den Unlicensed. Som du kan se HER. Endret 24. februar 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvordan fungerer surrounden i headset i praksis? Ser for meg at det ikke er helt det store, men jeg skulle gjerne hatt noe sånt om det fungerer bra. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvordan gjør spill det med surround-effekter i dag? Nå man har muligheten til å lage et virtuelt lydfelt, som i spill i dag, burde man i utgangspunktet trenge flere surrooundalgorimter som dolby headphone. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg