VistaX Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jeg har akkurat kjøpt Samsung QX510 til 9800 på mpx.no, men begynner å tvile på mitt kjøp. Jeg har fått øynene opp for Multicom Xishan W150. Noen har erfaringer med denne pc'n? Tenker på byggekvaliteten, tastaturet, touchpaden i tillegg til vekt/størrelse? Tenker da at jeg vil velge; i7-2820QM firekjernet prosessor, 2.3GHz, 8MB SmartCache 8GB DDR3 SO-DIMM 1333MHz (2x4GB) Den minste harddisken fordi jeg vil bytte i en SSD-disk om ikke så lenge. Venter bare på at 256GB skal bli litt billigere. Derfor holder 250GB HDD enn så lenge. Har fortsatt en uke av angreretten på denne pc'n jeg har nå. Endret 24. februar 2011 av VistaX Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Ingen som vet noe om denne pc'n? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Du spør etter noen som har erfaringer med W150 - - det er det ennå ingen som har, fordi ingen har blitt solgt ennå, pga krøll med Sandy Bridge-lanseringen. Prøv igjen om en måneds tid ... eller mer. Men på papiret ser det jo ut som en brukbar allround laptop, med god ytelse, og til en pris som virker ok. Etter min mening. Endret 1. mars 2011 av thomit Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ser ikke helt hva du skal med en i7-2820QM. i7-2720QM holder i massevis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå