Boralis Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei jeg fikk plutselig et problem, jeg kommer ikke inn på forumsiden,beskjeden jeg får er følgende:Cold not obtain last visit data from user table. Jeg bruker opera, i explorer funker alt fint. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Har du satt identifiser som opera under preferences->network dette har en tendens til å løse endel problemer. Jeg bruker og Opera og det går smertefritt. Det er og mulig basert på feilmelding du får at det er noe med Cookies, det har jeg ikke så mye greie på at jeg tør si noe sikkert om. Mvh Smope Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Bekrefter bare nok en gang at IE er best Jeg bruker også Opera 7.11 og fikke samme problemet for noen dager siden. Det forsvant av seg selv. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Bekrefter bare nok en gang at IE er best Jeg bruker også Opera 7.11 og fikke samme problemet for noen dager siden. Det forsvant av seg selv. *host* Det problemet der fikk jeg også for noen dager siden .... med IE :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå