CosworthPower Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 klovnen_: Er de spillene til N3650/7650? Takker for linken! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Huff da....må nok bøye meg for deg.... Trodde det var samme lover som musikk..... Men helt erlig.... Hvem blir tatt for sånt i norge????Absolutt ingen! Så jeg mener det er fritt fram....selv om det ikke er lovlig.... Ingen som gidder å gå etter en som laster ned noen java spill osv....! Du har vell å lasta ned et program eller to fra kazza? Hvem har ikke det.... Vist de skulle gå etter alle de som gjore det måtte de gå etter alle de som lasta ned programer fra kazza...å det er snakk om 4 mil. menesker Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 ja faktisk, fordi det er ikke alle som bruker kazaa, men i danmark der hvor alt er forbudt når det gjelder download og upload. det var 250 eller 2500 personer som ble tatt, eller sendt regning til da, etter hvor mye musikk, filmer og spill de hadde, kostet ca 60 kr for 10 sanger, 150 for en film og 300 for et spill. Jeg tror det var i danmark, og prise en er sånn ca priser, skal se om jeg finner siden, tror den var på itavisen engang. http://www.itavisen.no/art/1300024.html og http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mo...ArticleID=17083 -------- Vederlag og erstatning APG har vurderet musikalbums til 60 kroner, film til 200 kroner og spil til 300 kroner. Det drejer sig dog kun om vederlaget. APG kræver det samme beløb i erstatning oveni. En bruger, der har haft fem film liggende, står altså til at skulle betale i alt 2.000 kroner. APG er dog villig til at halvere det beløb, såfremt materialet slettes, og det vedlagte girokort benyttes til at indbetale beløbet. hehe, så det KAN gjøres, men det er ikke så mange som er villige til å gjøre det. hhehehehe Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Men dette er ikke i norge...! Her er det forsatt ingen skikkelige lover mot dette.......... Ingen her i norge kan bli sent sånne regninger osv... Fremdeles er det forsatt fritt frem i norge....! har også hørt om det som skjedde i danmark...men er ikke sikkert om det var damnark.... leste om en som ble saksøkt for 3 mil. fordi han hadde filer som var lasta ned fra kazaa.... men her i norge har vi kke samme regler....så vi kan enklet si at det er fritt fram her i norge! skjønner du? Men jeg må si at det orginale tema er noe helt annet en det de siste var....! Lenke til kommentar
klovnen_ Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 klovnen_: Er de spillene til N3650/7650? Takker for linken! Vet ikkje. Har aldrig prøvt til 36507650. Har testa dei som er til 3510i å dei funker. Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Ingen lover? Dere er jaggu meg dumme. Ingen har lov til å videredistribuere javaspill uten utviklernes tillatelse. De spillene på siden der er de aller fleste kommersielle og et klart lovbrudd. Dere som laster ned derfra gir en klar beskjed til utviklerne: "jeg driter i å betale for spillene dere lager". Altså, de kan egentlig slutte å lage nye spill siden idioter som dere laster dem ned som piracy. Håper moderatørene tar ansvar i denne tråden Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 http://.fredrikweb.com/gratismobil/javaspill.html er en av den beste siden hvor man kan laste ned javaspill gratis. Man kan laste ned splinter cell også Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Hvordan innstallerer du de wml filene? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 wml = wireless markup language, hvis jeg ikke husker helt feil. wap-sider, om du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå