ZeZar is BACK Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Lurer på en ting: Er ikke Gothic2 temmelig likt Rune? Eller? Er det sånn 3rd persons greier?! Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Lurer på en ting: Er ikke Gothic2 temmelig likt Rune? Eller? Er det sånn 3rd persons greier?! Rune er ikke et rollespill, men mer hack 'n slash. Ikke noe karakterutvikling der i gården. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Lurer på en ting: Er ikke Gothic2 temmelig likt Rune? Eller? Er det sånn 3rd persons greier?! Rune er ikke et rollespill, men mer hack 'n slash. Ikke noe karakterutvikling der i gården. Denne tråden bør fortsettes her: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=131008 Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 hva slags foreldre har du hatt tor-steinar ikke nok med at dobbel navn er stygt men at du skal i tilegg hete tor steinar tangendal blir for mye SKIFT NAVN ;D Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 --------Feilmelding--------- Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 hva slags foreldre har du hatt tor-steinar ikke nok med at dobbel navn er stygt men at du skal i tilegg hete tor steinar tangendal blir for mye SKIFT NAVN ;D jaja tror du TST kommer til og gjøre nå da? Lenke til kommentar
Mello Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det er noen uker siden vi fikk Gothic II, men anmelder Erling Ellingsen, har hatt veldig mye annet å henge fingrene sine i den siste tiden. Det være seg andre spilltitler, jobb og privatliv ellers. En omtale kommer kanskje i løpet av en ukes tid. Beklager forsinkelsen. Altså, hvis han er så opptatt så tar jeg mer enn gjerne over jobben, har ikek akkurat noe imot å spille data/tv spill for 100 kr timen. hadde jeg fått betalt for å sitte å spille til vanlig hadde jeg tjent grovt med hensyn til dagens arbeidsdager. 100kr timen * 8 timer hver dag * 5 dager i uken = 4000 + lørdag (som også er 50 % tillegg ) altså 1200 kr = 5200 kr i uka, effektivt 20800 i måneden, men så hender det jo at jeg tar en 8-9 timer overtid å da, HVER DAG! tihi $£$£$£$£$£$ KACHING, getting rich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå