FenrisC0de Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Er det noen som har testet Alpha versionen til Windows Longhorn? jeg har den her.. og jeg har en liten 10gb HD og teste den på også.. men jeg vet ikke om jeg orker og sette av tid til det? er det noen som har testet den allerede? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Ja jeg har teste build 4008, den var ganske treg på min maksin (se signatur), men det finnes mange guider på nett som tweaker opp farten en del. Ellers er det egentlig ingen vits å bruke det akkurat. Dårlig driverstøtte osv. Det er jo alfa versjon Men dersom du er svært interresert kan du da installere, verdt å ta en titt. Det tar rundt 20-30 min å installere, såpass kan du da avse?!? Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg har testet alle bouldene (3683, 4008 og 4015) Hva hvar det du ønsket å vite? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 jeg bare lurte på hvordan det er i forhold til XP? ser det ut til å bli et bare OS? Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Ja jeg har teste build 4008, den var ganske treg på min maksin Jeg har lest at Longhorn skal ha et minumums krav på 4000 mhz da så det er kansje ikke så rart?? Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Ja jeg har teste build 4008, den var ganske treg på min maksin Jeg har lest at Longhorn skal ha et minumums krav på 4000 mhz da så det er kansje ikke så rart?? Er du gal? Kjørte 3683 på en 500 mhz marskin. Det ser ut til å bli ett litt bedre os enn xp, men de er komet så kort i utviklingen (det er jo bare en alfa) at foreløbig virker det bare som en litt ustabil, treg xp med litt nye funksjoner (og feil) Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Ja jeg har teste build 4008, den var ganske treg på min maksin Jeg har lest at Longhorn skal ha et minumums krav på 4000 mhz da så det er kansje ikke så rart?? Er du gal? Kjørte 3683 på en 500 mhz marskin. Det ser ut til å bli ett litt bedre os enn xp, men de er komet så kort i utviklingen (det er jo bare en alfa) at foreløbig virker det bare som en litt ustabil, treg xp med litt nye funksjoner (og feil) Hmm jeg leste det i PCPro husker ikke hvem nr men kansje det er når det endlige versjonen kommer? Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Ja jeg har teste build 4008, den var ganske treg på min maksin Jeg har lest at Longhorn skal ha et minumums krav på 4000 mhz da så det er kansje ikke så rart?? Er du gal? Kjørte 3683 på en 500 mhz marskin. Det ser ut til å bli ett litt bedre os enn xp, men de er komet så kort i utviklingen (det er jo bare en alfa) at foreløbig virker det bare som en litt ustabil, treg xp med litt nye funksjoner (og feil) Hmm jeg leste det i PCPro husker ikke hvem nr men kansje det er når det endlige versjonen kommer? Du er rivende gal! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Den skal ha voldsomme krav fra grafikkkortet, hvis du kjører alle fancy GUI greiene. Men de kommer sikkert ikke med før i beta versjonene. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Er jo alltid mange rykter i forbindelse med nye versjoner av windows. Husker å ha lest at XP kom til å kreve 512mbyte ram Lenke til kommentar
kvalpong Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Kjører Longhorn på en Dell Inspiron 3700 433Mhz laptopp, går tregt ja. men den analoge klokken er da flott.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå