Thorbear Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Etter min erfaring funker Brønnøysundregistrene meget bra, med unntak av noen få oppringinger er det bare selskaper man før har handlet med som ringer etterpå. Om man fortsatt blir plaget, så er det vel en smal sak å benytte loven nevnt over til å anmelde selskapet som ringer? Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg har registrert meg og jeg blir faktisk ikke ringt opp av norske telefonselgere. Jeg blir ringt av svenske noen ganger, men det er fordi jeg har bodd 2 år i Sverige og har vært folkeregistrert der, tror jeg. Og jeg blir ringt av veldedige organisasjoner, noe jeg syns er litt rart ettersom jeg aldri har gitt dem noe før hvor jeg har vært registrert med navn og nummer. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg har reservert meg, men får sikkert to telefoner i uka. Irriterende. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg registrerte meg i brønnøysund registeret i 2006, men det gir telefon selgerne blaffen i. Nå bruker jeg appen Anti Telefon Terrer for Android og jeg har ikke hatt en samtale med disse ubrukelig folka på mange måneder.https://market.android.com/details?id=no.seime.android.antitelefonterror&feature=search_result Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Finnes det noen slike apps til iPhone? Lenke til kommentar
grapz Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Finnes det noen slike apps til iPhone? Nei, ikke så vidt jeg vet. Det kommer av at Apple ikke tillater applikasjoner tilgang til 'telefon delen', slik at applikasjoner ikke får tilgang til nummeret som det blir ringt ifra. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Registrerte meg i 2007, og blir likevel ringt opp....jævla dritt. Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 For dem av oss som har telefon fra arbeidsgiver, og følgelig bedriftsabbonnenent, så er det værre å reservere seg. Da kan appen telefonterror.no være veldig nyttig. Den blokkerer automatisk anrop som andre brukere har registrert som "plagenummer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg